Παρασκευή, Ιουλίου 21, 2006

Το αδύνατον



Πλακόστρωτο στο σπίτι των Κιούρκων. Ανάμεσα στις πλάκες Καρύστου, σε μία χαραμάδα του τσιμέντου που τις αρμολογεί, φύτρωσε μία πικροδάφνη.

Δεν έχει καμία ελπίδα να επιβιώσει. Δέκα πέντε εκατοστά γκρο μπετόν από κάτω απαγορεύουν τις ρίζες. Ωστόσο επιμένει. Μεγαλώνει!

Την παρατηρώ συστηματικά από τότε που την πρωτοείδα - ήταν δύο πόντους σε ύψος. Με αγωνία, κάθε μέρα που έρχομαι κοιτάω να δω τα σημάδια του επερχόμενου τέλους.

Γιατί ξέρω ότι δεν θα επιβιώσει - ένα τρυφερό κλαδάκι κόντρα σε σκληρές πέτρες και τσιμέντο. Ακόμα αντέχει. Αλλά για πόσο;

Η μοίρα μας.

173 σχόλια:

  1. Ας μας δώσει η πικροδάφνη κουράγιο να το παλεύουμε κι εμείς όσο μπορούμε.

    Ακόμα και ενάντια στον κακό εαυτό μας.

    Ακόμα κι όταν δεν υπάρχει ελπίδα επιβίωσης.

    Ακόμα κι όταν νιώθουμε πως δεν έχει νόημα.

    Και όσο αντέξουμε!

    Αυτή άλλωστε είναι η μοίρα μας...

    (έστειλα την καλημέρα μου στο προηγούμενο, αλλά και με το ...περιστέρι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και όμως!

    Στο τείχος των Ιωαννίνων, κοντά στη λίμνη, έχουν φυτρώσει συκιές και μάλιστα έχουν γίνει ολόκληρα δέντρα, 2 μέτρα, μεγαλώνοντας οριζόντια (!) σε πείσμα κάθε λογικής.

    Η προσαρμοστικότητα των φυτών είναι τεράστια.

    doctor

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπημένε μου Νικόδημε,

    αχ, αυτή η πικρο-δάφνη σας, αχ, αυτή η πικροδάφνη σας, πρωί-πρωί...


    ... η Daisy είχε την ιδια ακριβώς ασθένεια με την κόρη μου: ίδιο ιστορικό, ίδια συμπτώματα...

    Μόνο που από νωρίς στάθηκε κάπως τυχερή: συντομα η κετογενική δίαιτα την απάλλαξε και απο την επιληψία και από τα φάρμακα.

    Κι όταν όλοι πίστεψαν στο ΑΔΥΝΑΤΟ, ξαφνικά, έτσι χωρίς λόγο, λίγο μετά τα πέντε της χρονια, χτύπησε το SUDEP (σύνδρομο αιφνιδίου θανάτου της επιληψίας) και από χτες δεν λένε να στερέψουν τα δάκρυά μας...

    Το Αδύνατο συμβαίνει, μόνο που κάποτε διαρκεί ελάχιστα...



    Με συγκίνηση και αγάπη

    Παράγραφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η πικροδάφνη θα καταφέρει μάλλον να επιβιώσει ακόμα και ανάμεσα στις πλάκες της αυλής.
    Τι γίνεται όμως αν, ενώ τα 'χει καταφέρει μια χαρά, κάποιος επισκέπτης την πατήσει? Αν μια από τις γάτες σας την ξεριζώσει?
    Αυτό είναι η μοίρα. Μια αδικία.

    Με αφορμή το σχόλιο της αγαπητής Παραγραφου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Nd said...
    Ακόμα αντέχει. Αλλά για πόσο;

    Πόσο διαρκεί η πάλη μας; Προχωράμε ή εγκαταλείπουμε; Το τέλος μας δείχνει μακρινό ,αδύνατο να συμβεί.Το βλέπουμε να συμβαίνει δίπλα μας αλλά εμείς εκεί.Και πολύ καλά κάνουμε!

    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ Κε ΔΗΜΟΥ

    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑ πΟΣΟ. ΓΙΑ ΟΣΟ...

    ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ πΟΣΟ;

    Ο πΟΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 2 πΙΟ ΥπΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗς ΖΩΗς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ, Παράγραφε, τι πίκρα. Που να ήξερα...

    (Αλλά πάντα κάπου, αυτή τη στιγμή ένα παιδάκι πεθαίνει...)

    ladybug
    οι γάτες δεν επιτίθενται στις πικροδάφνες (και γιατί άραγε;).

    Επισκέπτες δεν υπάρχουν (απομονωτήριο).

    Αλλά δεν χρειάζονται άλλοι κίνδυνοι - το τσιμέντο αρκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το πιθανότερο είναι ότι θα επιβιώσει. Κάποια ρωγμούλα θα βρεί οι ρίζες θα οδηγηθούν από την υγρασία και αν έρθουν σε επαφή με την γη... αυτό που δεν θα επιβιώσει θα είναι το μπετόν! Η ζωή έχει μεγάλη ορμή και υπομονή... Κάποια ευκαιρία περιμένει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η μοίρα μας, κ.Δήμου.
    Σε αυτή τη γρανιτένια πατρίδα, που φυτρώσαμε, "κυκλάμινα στου βράχου τη σχισμάδα",αντέχουμε ακόμα,γιατί το πείσμα ήταν το πρωτόγαλα που θηλάσαμε απ΄τη μάνα μας και μάθαμε "στην πέτρα της υπομονής να προσμένουμε το θαύμα". Να γιατί αντέχουμε ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αντέχουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις όμως έρχεται η αδικία του απρόσμενου τέλους να τα χαλάσει όλα.
    (αυτό ...το απαισιόδοξο ήθελα να πω, με αφορμή το σχόλιο της Παραγράφου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προσωπικά δε μου αρέσουν οι συμβολισμοί.

    Πρόκειται όμως για μια υπέροχη φωτογραφία και σταματάω εκεί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μου θυμισατε το << παρ'ολα αυτα >> με τα χορταρακια που βγαινουν απο τους ταφους....το πεισμα της ζωης ....

    Η μοιρα τετοιων φυτων(σαν την πικροδαφνη) και τετοιων ανθρωπων ειναι περιπου προδιαγεγραμενη...παλευουν υπο ανισους ορους.....ας την αφησουμε να γευτει οσο πιο πολυ φως μπορει πριν μαραθει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι πικροδάφνες είναι ανθεκτικά φυτά, όπως κι εμείς!
    ΤΟ πιο πιθανό είναι ότι θα γίνει ένα πλήρες θαμνάκι, όπως κι εμείς!
    Καλή σας μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλη σας μερα. Λενε πως η ριζα ειναι γερη μπορει να ξεριζωσει μεχρι και... καριστοπλακες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ασχετο αλλά θα το πω. Εμένα οι πικροδάφνες σα φυτά δεν μου αρέσουν καθόλου. Μου θυμίζουν εθνική οδό. Κάποιες που είχα στον κήπο ευχόμουν να ξεραθούν. Προτιμώ τα αγιοκλήματα και τα γιασεμιά. Άντε και τις μπουκανβίλιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα κι από μένα.
    Με αφορμή την πικροδάφνη που προσπαθεί να αναπτυχθεί σε αντίξοες συνθήκες, θυμήθηκα την εξής ιστορία:

    Στο δημοτικό είχα ένα συμμαθητή με τον οποίο ήμασταν καλοί φίλοι. Ξύπνιο και καλό παιδί. Τσακάλι στην αριθμητική.
    Προερχόταν από φτωχή οικογένεια - είχε κι άλλα έξι αδέρφια και πολλές φορές δεν ερχόταν σχολείο γιατί έπρεπε να βόσκει πρόβατα.
    Ο δάσκαλος είχε πει τον πατέρα του πως ήταν υποχρεωμένος να στέλνει το παιδί σχολείο – αλλά τελικά μόνο με τις απειλές ότι θα του φέρει την αστυνομία τον έπειθε, αλλά κι αυτό προσωρινά.
    Όταν τέλειωσε το δημοτικό σταμάτησε να πηγαίνει σχολείο και έγινε βοσκός μέχρι τα 19 του, οπότε πήγε φαντάρος. Μετά, μπάρκαρε στα καράβια.

    Όπου φτωχός κι η μοίρα του…;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θέλω να αφιερώσω την μικρή πικροδάφνη και την όποια μοίρα της στα χιλιάδες παιδάκια που, τρομοκρατημένα και κλαμένα, προσπαθούν να επιβιώσουν π.χ. στην κόλαση της Μέσης Ανατολής…………

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σ' ΕΝΑ πΑΛΑΙΟΤΕΡΟ πΟΣΤ ΣΤΟ ΜπΛΟΓΚ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ:

    Η φύση υποκινούμενη από μια βαθύτερη ηδονή βίας έπλασε τους ανθρώπους μόνο και μόνο για να παραπλανήσει τον ίδιο της τον εαυτό.

    Ο ΣπΟΡΟΣ ΤΗς πΙΚΡΟΔΑΦΝΗς πΟΥ ΦΥΤΡΩΣΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ πΛΑΚΕς ΚΑΡΥΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜπΕΤΟΝ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΣΑς πΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑπΟ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΦΥΤΟ πΟΥ ΕΡΙΞΕ ΤΟΥΣ ΣπΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΤΟ πΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥΣ ΑΦΟΥ πΡΩΤΑ ΤΟΥΣ ΩΡΙΜΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟπΛΙΣΕ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑπΑΡΑΙΤΗΤΑ. Ο ΣπΟΡΟΣ πΟΥ ΦΥΤΡΩΣΕ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΓΕΝΝΑΙΟΣ ΣπΟΡΟΣ ΚΕ ΔΗΜΟΥ. ΔΥΝΑΤΟΣ ΣπΟΡΟΣ. ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΤΙΞΟΟ πΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΥΔΟΚΙΜΗΣΕ. ΜπΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑπΤΥΧΘΕΙ ΣΕ πΛΗΡΕΣ ΦΥΤΟ. ΜπΟΡΕΙ ΟΜΩς ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑπΤΥΧΘΕΙ. ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΤΡΩΣΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΤΙ ΒΡΗΚΕ ΜΑΛΛΟΝ. ΙΣΩς ΤΑ ΝΕΡΑ πΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΑπΟ ΤΟ πΟΤΙΣΜΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΟΝΗ ΑπΟ ΤΟ ΧΩΜΑ πΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ Ο ΑΕΡΑΣ ΝΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕπΙΒΙΩΣΕΙ. ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩς Η ΕΙΚΟΝΑ ΕΑΥΤΟΥ πΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΣπΟΡΟΣ ΤΗΣ πΙΚΡΟΔΑΦΝΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩς ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑπΟ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ πΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ''πΡΑΓΜΑ'' πΙΚΡΟΔΑΦΝΗ.

    ΙΣΩς ΝΑ ΑΝΑπΤΥΧΘΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΕ ΩΡΙΜΟ ΦΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΟΥΣ ΣπΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟ πΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΙΣΩς ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩς ΘΑ ΤΟ πΑΛΕΨΕΙ ΔΙΧΩς ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΣΜΟΥς.

    ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΘΑ ΤΟ πΕΤΥΧΟΥΝ ΚΑπΟΙΟΙ ΑπΟ ΤΟΥΣ ΥπΟΛΟΙπΟΥΣ ΣπΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ ΦΥΤΟΥ.

    ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΡΧΟΜΑΙ πΑΛΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΟΙ ΑΝΘΡΩπΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑς. Η ΦΥΣΗ πΑΡΑπΛΑΝΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗς ΜΑΖΙ ΜΑς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κανείς επιβιώνει, έστω και σαν πικροδάφνη. Φτάνει να μη θέλει πολύ νερό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν ξέρω, πόση δύναμη έχει μια πικροδάφνη, αλλά κάποια φυτά θα σήκωναν τις πλάκες και θα τις έσπαγαν. Και τότε θα την ξερίζωνε μάλλον κάποιο χέρι, για πρακτικούς λόγους. «Ωραία είσαι, μικρή πικροδάφνη, αλλά δεν θα μας χαλάσεις και τον τόπο…»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η Google έφτιαξε μηχανή αναζήτησης για τυφλούς/ανθρώπους με προβλήματα όρασης:

    Accessible Web Search for the Visually Challenged

    Μια και μιλάμε για πικροδάφνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εμένα μου θύμισε απόσπασμα από αριστουργηματικό κείμενο του ΝΔ, μία γυναίκα κλαίει. Κρεσέντο συγγραφικό!

    "Η γυναίκα είχε μακρύνει. Και ξαφνικά είδα δυο παιδιά που την κοίταζαν και γελούσαν. Πρόσεξα πως είχε πατήσει μια μακριά αυτοκόλλητη ταινία, και την έσερνε πίσω της σαν ουρά. Λυγμοί και ουρά και πνιχτά γέλια."

    Οπως κάποτε έγραφα σε κείμενο μου:
    Αχ μωρέ ζωή, όλο πρωτόγνωρες αντιθέσεις είσαι. Ο θάνατος σου μαθαίνει τη ζωή, η λύπη την χαρά.

    Είναι τρομερό, το τι σκαρφίζεται η ζωή, η φύση η ίδια, προκειμένου να υπάρχουν όλα γύρω μας σε ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ!. Πάντοτε, να μπορούμε να επιλέγουμε το τι θα ιδούμε. Την γυναίκα; την ουρά; τα παιδιά; την πικροδάφνη ή τις πλάκες - που και αυτές ομορφαίνουν με την επιμονή της ζωής..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νέα από τα Κιούρκα (μόλις έφτασα):

    Η Πικροδάφνη δεν υπάρχει πια.

    Ίσα που πρόλαβα και την φωτογράφησα χθες.

    Πρέπει να την ξερίζωσε ο κηπουρός (είχε έρθει εχθές) για τον οποίο τέτοια φαινόμενα "διαταράσσουν την τάξη".

    Τώρα για το αν ήταν πικροδάφνη η όχι, δεν θα βάλω το χέρι μου στη φωτιά. Έμοιαζε πολύ - είχε τα σαρκώδη φύλλα. Και δίπλα της είναι μία μεγάλη.

    Αλλά δεν έχει σημασία τώρα. "Ένα χέρι" που λέει και το τραγούδι την έκοψε...

    "...ένα χέρι
    θα μας κόψει μια βραδιά..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. nikos dimou said: Τώρα για το αν ήταν πικροδάφνη η όχι, δεν θα βάλω το χέρι μου στη φωτιά.

    Ούτε για χασισόδεντρο μοιάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Επισκέπτες δεν έχετε, οι γάτες δεν ασχολούνται....έχετε όμως κηπουρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΗπΟΥΡΟ πΡΕπΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΦΥΤΕΨΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΣΤΟΝ πΟΛΥΔΩΡΑ πΕΣΚΕΣΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εικόνες οδύνης και θρήνοι. Ξανά. Ακόμη. Και παίρνουν φόρα και οι στην-γωνία-σας την-είχα.

    Είναι δυνατόν?

    ΤΟΣΟΣ πόνος?

    Κι όμως...

    ******

    Μα...

    Δεν έχει μα.

    Γιατί?

    Γιατί έτσι.
    Για τον ιερό μας σκοπό!
    Μέχρι να...
    It's over when it's over.

    Μα f*cking late τότε!!!

    Δεν πειράζει, πετύχαμε τον σκοπό μας.

    Και τα παιδιά?

    Ας κάνουν άλλα.

    ******

    Πικροδάφνη, κλάδος ελαίας, ας είναι και τριφύλλι.

    Να έρθουν πίσω δε γίνεται.

    Να μην φύγουν κι άλλα παδιά γίνεται?

    Να μην "τα" φύγουν?

    Συγνώμη, είναι πλέον πάνω από τις δυνάμεις μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΩΡΑ πΟΥ Ο πΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗς ( Η πΙΚΡΟΔΑΦΝΗ ) πΕΘΑΝΕ ΑπΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ STORRY ΤΙ NOYMEΡΑ ΘΑ ΧΤΥπΗΣΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ πΟΣΤ.

    ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ Ο ΚΙΣΛΟΦΚΙ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΟΥ!!!

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΝΔ έπρεπε να τη στειρώσετε την πικροδάφνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ihadafarminafrica said...

    "ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΩΡΑ πΟΥ Ο πΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗς ( Η πΙΚΡΟΔΑΦΝΗ ) πΕΘΑΝΕ ΑπΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ STORRY ΤΙ NOYMEΡΑ ΘΑ ΧΤΥπΗΣΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ πΟΣΤ."

    Ξέχασες ότι υπάρχει και ο κηπουρός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ museologist

    ''TO AΔΥΝΑΤΟΝ''

    :))

    ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ πΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑπΟ ΤΟΥΣ ΚΗπΟΥΡΟΥΣ; ΕπΙΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ ΜΙΑ ΤΕΧΝΗΤΗ ΤΑΞΗ πΟΥ ΔΕΝ ΤΗς ΑΡΜΟΖΕΙ.

    Η ΦΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝ/ΤΑΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗς. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΜΑ ΤΗς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κρίμα...
    Μόνο πίκρα
    ...και χωρίς ίχνος δάφνης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αγαπητέ κ. Δήμου δεν φαντάζεστε την δύναμη της φύσης που βγαίνει από ένα τόσο μικρό φυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Η πρωτη σκεψη-λεζαντα που ηρθε στο μυαλο μου βλεποντας την φωτο, και χωρις να εχω διαβασει το κειμενο, ειναι "ελπιδα ειρηνης στη Μεση Ανατολη"...οσες βομβες και αν πεσουν, οσες μανες νεκροφιλησουν τα παιδια τους, οσοι τονοι μπετον πλακωσουν τις καρδιες τους, η ελπιδα και η θεληση θ΄ανθισουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Συγκινητικά απλό και αληθινό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ειδα στο blog του Μαύρου Γάτου φωτογαφίες νεκρών παιδιών από το Λίβανο.
    Μικρά λουλούδια που φύτρωσαν και άνθιζαν σε επικίνδυνο έδαφος και κάποιο χέρι τα ξερίζωσε.
    Δεν ήθελα να σας χαλάσω τη μέρα αλλά με ενέπνευσε η Παράγραφος.
    Δεν μου πάει να συζητώ για την πικροδάφνη όταν συμβαίνουν αυτά.
    Καταλαβαίνω ότι κάτι συμβολίζει βέβαια, οπότε ας το πούμε με τ' όνομα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Η πικροδάφνη θα επιβιώσει!
    Αν δεν την ξεριζώσουμε εμείς οι ίδιοι θα επιβιώσει.

    Το φυτό όπως και η συκιά που είπε ο Δημήτρης, αλλά και άλλα φυτά της Ελλάδας, η ελιά, τα φραγκοστάφυλλα, τα πεύκα είναι κακοτράχηλα πλάσματα. Επιζούν ακόμα και στις πιο αντίξοες συνθήκες. Έλλειψη νερού και χώματος; Ποιός το χρειάζεται;

    Η φύση της Ελλάδας μπορεί να φαίνεται στερημένη αλλά αυτό κάνει το θαύμα της επιβίωσης, αναπαραγωγής και δημιουργίας όλους αυτούς τους αιώνες ακόμα πιο αξιοθάυμαστο.
    Ο Θεός μας δώρησε τις ικανότητες να ξεπερνάμε τις στερήσεις, τους κινδύνους και να δημιουργούμε.

    Οι σπόροι της πικροδάφνης θα ταξιδέψουν να χωθούν σε ένα άλλο πλακόστρωτο με μια χούφτα χώμα απο κάτω.

    Η μοίρα μας, η μοίρα των Ελλήνων είναι η νέα γενιά.
    Πόσο ανθεκτικό σπόρο τους δίνουν οι καρποί μας;

    Το αδύνατον δινει την δυνατότητα και ελπίδα στο τέλειον.
    Επιβιώνοντας το αδύνατον πλησιάζουμε το τέλειον!
    Η ζωή είναι ένας αγώνας προσπάθειας να φτάσουμε "το αδύνατον τέλειον.

    Υ.Γ.
    Πολύς καλός ο συνδυασμός κυρ Νίκο, φωτογραφίας και λόγου.
    Είμαι βέβαιος ότι θα πότιζετε με νεράκι το δενδράκι σας που και πού κυρ Νίκο.
    Δεν είναι η ποσότητα, αλλά τα δείγματα αγάπης...

    Αισιοδοξούμε και περιμένουμε τα καλά νέα της πικροδάφνης σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. έγραφα..
    μπορεί και να επιβιώσει! η ορμή της ρίζας για ζωή είναι τεράστια. την έχω δει να διαλύει το μπετόν.

    και μετά διάβασα όλα τα σχόλια..

    και συνεχίζω..
    η ορμή της ζωής όσο την νιώθουμε δυνατή βαθιά μέσα μας, δίνει ποιότητα στό κάθε λεπτό.. όσο κι αν ζήσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @cortlinux said...
    .
    .
    .

    ...κατά τη γνώμη μου είναι ανόητο να λέμε ότι η φύση είναι τέλεια κι εμείς το εξάμβλωμά της (άλλωστε μέρος της φύσης δεν είμαστε κι εμείς;). ένας γιατρός δεν πρέπει δηλαδή να καταπολεμά μία αρρώστεια;; μόνο οι εκλεκτοί , αυτοί που αντέχουν, θα πρέπει να επιβιώνουν δηλαδή;;


    ΣΑς AπΑΝΤΩ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Ως ΕΙΔΙΚΟΣ:

    1) ΔΕΝ ΙΣΧΥΡΙΣΤΗΚΑ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩπΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΑ ΤΗς ΦΥΣΗΣ. ΕΙπΑ ΕπΑΚΡΙΒΩς: ''Η φύση υποκινούμενη από μια βαθύτερη ηδονή βίας έπλασε τους ανθρώπους μόνο και μόνο για να παραπλανήσει τον ίδιο της τον εαυτό.''

    2) ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ. ΕΙΜΑΙ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑπΕΥΤΗς ( ΕΙΝΑΙ Η ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ). ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ 18 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ πΕΡΙΘΑΛΨΗ ΚΑΙ ΑπΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ -ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ-ΣΟΒΑΡΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΑΝΑπΗΡΙΩΝ ( Ή ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ). πΑΝΤΑ πΡΟΣΕΓΓΙΖΩ ΤΟΝ ΑΡΡΩΣΤΟ ΜΕ ΣΤΟΡΓΗ ΚΑΙ ΖΕΣΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ. πΑΝΤΑ. 18 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕπΕΤΡΕΨΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΝΑ ΔΥΣΦΟΡΗΣΕΙ ΑπΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩπΙΝΟ πΟΝΟ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ πΙΟ ΔΥΣΤΡΟπΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ. ΣΚΟπΕΥΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΕΤΣΙ.

    ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΛΟΙπΟΝ ΤΗΝ ΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΟπΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΕΧΩ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΜπΕΙΡΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩπΙΝΗς πΙΑ πΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ( πΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΟΤΗΤΑς) ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ πΕΡΙΒΑΛΛΟΝ...

    Ο ΑΝΘΡΩπΟς ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΥΕΛΙΚΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΣ/ΜΟΝΟΧΝΩΤΟΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ΘΕΜΑ. ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ.

    πΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΑΡΡΩΤΙΕΜΑΙ πΩς ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΑ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΤΑΔΕ ΑΝΑπΗΡΙΑ ΑΝ ΜΟΥ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ Η ΜΟΝΗ ΑπΑΝΤΗΣΗ πΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ πΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΒΙΩΣΕΙΣ.

    ΟΛΑ πΑΙΖΟΥΝ. ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ πΑΝΤΩς ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ πΙΟ ΕΥΚΟΛΟ πΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΝΝΑΙΟΣ.

    ΟπΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ πΙΚΡΟΔΑΦΝΕΣ ΚΑΙ ΤΣΟΥΚΝΙΔΕΣ. Ο ΑΝΘΡΩπΟΣ ΔΕΝ ΜπΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΝΑΙΟΣ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ πΑΝΤΑ.

    ΟπΟΤΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @παράγραφε,

    Καλά ο πόλεμος, να πεις παράκρουση, να τα βάλεις με τον άνθρωπο και το κτήνος μέσα του. Να καταριέσαι την ώρα και τη στιγμή που οπλίστηκε το χέρι. Το διαβολικά ορμηνεμένο χέρι...

    Για τη Daisy όμως? Τι μπορεί να πει κανείς... Το παιδάκι, η οικογένεια...

    Το μόνο, να έχεις στο μυαλό σου και την άλλη εικόνα, εκείνη των ανθρώπων που έπαιξαν cameo στο dvd "μας"... Που κατάφεραν "το αδύνατον", ναι?

    Πολλή αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Nαι σαφώς η πικροδάφνη ήταν ΚΑΙ συμβολική.

    Προσπάθησα έμμεσα να δηλώσω την πίκρα μου για όσα συμβαίνουν.

    Δεν θέλω να κάνω "καταγγελίες". Εκτός που είναι αναποτελεσματικές, και ανώφελες - είναι και απλοϊκές.

    Τα πράγματα είναι τόσο σύνθετα που δεν χωράνε σε μία καταγγελία.

    Εκτός αν καταγγείλει κανείς τον παραλογισμό.

    Γιατί σε τελευταία ανάλυση είναι ο μόνος ένοχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Διάβασα και την συνέχεια...
    Το άτυχο τέλος της πικροδάφνης, και δεν προλάβαμε να γράψουμε ούτε ένα τετράστιχο για την ενθάρρυνση.

    Λοιπόν, αυτό είναι ένα νεό ρεκόρ βραχυβιότητας και θαψίματος θέματος. Ούτε καλά-καλά 24 ώρες δεν επέζησε η πρωταγωνίστρια (στην σκέψη του κυρ Νίκου).

    Τι να πω για τον κηπουρό.
    Σωστός θάμνος.
    Ο κόσμος είναι γεμάτος απο "δολοφόνους με καλές προθέσεις".
    Η αλήθεια είναι ότι δεν ήταν δική του η μοίρα, μπαρντόν, η πικροδάφνη. Ούτε ρώτησε τον ιδιοκτήτη, ούτε δίστασε...την εξόντωσε χωρίς οίκτο.

    Αν στήναμε μια γρήγορη δίκη για τον κηπουρό, και ήμουν χωρίς την θέληση μου βέβαια δικηγόρος, θα ζητούσα την αθώωσή του λόγω προτέρου κηπουρικού βίου, λίγοι έχουν όνου υπομονή για το επάγγελμα, αλλά και ελαφρυντικά λόγω αρθριτικών στα χέρια, μια και ξέρετε ότι αυτοί οι θάμνοι αν "πιάσουν" ρίζες για τα καλά δεν ξεφυτρώνονται με το τίποτα. Χαραγματιές και πρηξίματα στα χέρια....
    Η τώρα η μεγάλοι πόνοι μετά.

    Τελικά, η μανία του Έλληνα να μην περάσει το δικό της (της μοίρας-πικροδάφνης) μας "χαλασε" το καλύτερο φυσιοδιφικό πατριωτικό post του Κυρ Νίκου μέχρι σήμερα.

    "Πικροδάφνη κι αν ξεριζωθεί, πάντα μοσχοβολάει".

    Υ.Γ.
    Μήπως ήταν θυμάρι το φυτό;
    Κυρ Νίκο,
    Το Σαρτρικό "οι άλλοι είναι η κόλασή μου" είναι και σατυρικό αν το σκεφτεί κάποιος σφαιρικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλησπέρα! Δύσκολοι καιροί για πικροδάφνες.
    Θύμα της νοοτροπίας κάπποιων κηπουρών. Που πολλές φορές δεν φταίνε και αυτοί. Σε κάποια άλλα σπίτια Νίκο (έχω εμπειρία σε αυτό) είναι διαταγή οτι "περισσεύει" να κόβεται!
    Καθημερινά εκπλήσομαι από τα καμώματα της φύσης. Είναι η δουλειά μου τέτοια (έχω ανθοπωλείο) όποτε κάθε μέρα όλο και κάποιος πελάτης θα μοιραστεί μαζί μου την έκπληξη που του επιφύλαξε η φύση.
    Φυτά που πραγματικά είναι αδύνατον να διατηρηθούν σε εξωτερικούς χώρους, να έχουν γίνει τεράστια πέρα από κάθε λογική.
    Εποχιακά φυτά που ξέρω πως δεν κρατάνε παρά μόνο 15 ημέρες (φάρμακα για να είναι ανθισμένα συγκεκριμένη περίοδο) να διατηρούνται μια εξαετία τώρα κόντρα σε κάθε λογική.
    Στην Πλάκα στην οδό Θόλου μια ελιά κρατιέται από τις πλάκες αφού το γκρέιντερ θέρισε τις ρίζες τις.Επιμένει να αγωνίζεται για τη ζωη της.
    Στο Γραμματικό στη διαδρομή προς το Σέσι τα πεύκα και εκεί δίνουν μάχη να κρατηθούν στη ζωή. Το γκρέιντερ και εκεί χάραξε το δρόμο χωρίς να τα υπολογίσει. Τις πρώτες μέρες νόμιζα οτι έβλεπα ανθρώπους να αιμοραγούν κοιτάζοντας τα. Τώρα πια επιβιώνουν πέρα από κάθε φαντασία μεγαλώνοντας κάθετα στο δρόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ένα λουδουδάκι είχε ανθίσει έτσι, όπως η πικροδάφνη σου Νίκο, μέσα από μια τρύπα στο μαρμαρο κάτω από τα κάγκελα του μπαλκονιού, στον 5ο όροφο μιας πολυκατοικίας στους Αμπελόκηπους. Και ήταν τόσο μα τόσο όμορφο, τόσο μα τόσο αταίριαστο εκεί που φύτρωσε, και ταυτόχρονα τόσο μα τόσο ταιριαστό. Ακριβώς γιατί ξεπετάχτηκε σαν την ελπίδα.

    Λίγος χώρος για ελπίδες τις τελευταίες μέρες. Πολλή η φρίκη, δεν αντέχεται... Και το χειρότερο, να μην μπορείς να κάνεις ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ γι'αυτό. Γιατί συμβαίνει πολύ μακριά σου. Και μπορεί να σε αφορά γιατί είσαι άνθρωπος και πονάς τους ανθρώπους που βλέπεις να πέφτουν ο ένας μετά τον άλλο σαν τις μύγες, ωστόσο, και ντρέπομαι πολύ γι'αυτό που θα πω, αλλά το νιώθω και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας, σκέφτομαι: ευτυχώς που δεν συμβαίνει εδώ αυτό, ευτυχώς που δεν είναι η αδελφή μου, ο πατέρας μου, η μητέρα μου, η φίλη μου, οι φίλοι μου, ο άνθρωπος μου, που πέφτει νεκρός... Και μετά, καταλαβαίνω ότι υπέπεσα σε ένα κλασικό ανθρώπινο λάθος, αυτό που γεννάει αντανακλαστικά ο φόβος της επιβίωσης. Είναι κοντά μας αυτό, και θα μπορούσε να συμβαίνει σε μας. Και θα μπορούσε να συμβεί αυτό σε μας, σε μερικά χρόνια από τώρα. Και τότε, κάποιοι άλλοι θα χαζεύουν τις ειδήσεις στην τηλεόραση, και θα σκέφτονται με την ίδια ντροπή "τι φρίκη, τι πόνος, ευτυχώς που δεν είμαι εκεί"...

    Νιώθω πολύ άσχημα τις τελευταίες μέρες, που βλέπω όλα αυτά τα πράγματα, που διαβάζω τις εξελίξεις, και αντιλαμβάνομαι τον μέγα παραλογισμό αυτής της ιστορίας. Κι όμως, δεν μπορώ να πάω παραπέρα, δεν μπορώ να κάνω ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ γι'αυτό. Κι αυτό με κάνει να νιώθω απροστάτευτη κι αδύναμη. Και ένοχη.

    Πριν από λίγο έφτασε ένα φρικτό e-mail στη δουλειά. Δείχνει όμορφα παιδάκια από το Ισραήλ να γράφουν τα ονόματά τους πάνω σε οβίδες, που μετά εκτοξεύονται με στόχο το Λίβανο, για να σκοτώσουν άλλα όμορφα παιδάκια σαν κι αυτά. Και τούμπαλιν, υποθέτω. Το κακό είναι πως αυτά τα παιδιά, του Ισραήλ και του Λιβάνου, θα αργήσουν πολύ να καταλάβουν γιατί αυτό που κάνουν είναι έγκλημα. Και η ψυχή τους θα κουβαλά ένα αφόρητο βάρους, αυτό του μίσους. Είναι κι αυτό ένας θάνατος.

    Την πικροδάφνη την τρώνε μόνο πολυ πεινασμένα ζώα, δεν της επιτίθενται, ίσως από ένστικτο, γιατί περιέχει δηλητήριο που σε πολύ μικρές δόσεις προκαλεί σε ένα ζώο άσχημο θάνατο.

    Είναι όμορφο διακοσμητικό φυτό, αλλά άκρως τοξικό.

    Παρ' όλα αυτά, λυπάμαι που ο κηπουρός (μάλλον) την ξερίζωσε. Είναι ωραία εικόνα να βλέπεις να φυτρώνει μέσα στο τσιμέντο η ζωή.

    Παράγραφε, κουράγιο. Ο θάνατος μας πονάει όλους, καταλαβαίνω όμως ότι η περίπτωση της Daisy σας πονάει 2 και 3 φορές. Το παράλογο της ζωής. Που δεν εξηγείται.

    Πολλή αγάπη σε όλους, να προσέχετε τους εαυτούς σας και να τους φροντίζετε, για να μπορείτε να προσέχετε και να φροντίζετε κι αυτούς που σας αγαπούν, αλλά κι αυτούς που σας έχουν ανάγκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Σταύρο αισθάνεστε την φύση στις συχνότητές μου.

    Οι Αθηναίοι προσπαθούν να λησμονήσουν την καταγωγή τους, "την ντροπή τους", καταστρέφοντας ότι τους θυμίζει χωριό με το γκρί τσιμέντο η πιο "κατάλληλη" αντικατάσταση δένδρων και φυτών.

    Μιλώντας για θαύματα της φύσης θα σας δώσω ένα παράδειγμα, τα κακτοειδή.
    Φτιαγμένα απο την φύση για να αντέχουν την πείνα και την δίψα.
    Αλλά αγαπάνε το φώς.

    Είχα αγοράσει ένα κάκτο 30 πόντων σε μια γλάστρα και τον έβαλα σε ένα σκοτεινό δωμάτιο αλλά δίπλα σέ ένα παράθυρο.
    Σε 5 χρόνια είχε γίνει ένα θηρίο 2 μέτρα ακουμπώντας στο παράθυρο που του έδινε ζωή.

    Σε ένα απο τα ταξίδια μου ένα γνωστό μου πρόσωπο που πάντα έκανε κριτική για το μέγεθος του κάκτου μου μέσα στο σπίτι πέταξε το φυτό μου.
    Επιστρέφοντας, αμέσως είδα ότι κάτι σημαντικό στην ζωή μου έλειπε.
    Τα άκουσε εκείνη την βραδυά η ζηλιάρα που είδε τον κάκτο σαν διαφήμιση και φαλλικό σύμβολο (γυναικείο penis envy).
    Η τιμωρία της ήταν να μου πάρει άλλον έναν μεγαλύτερον.
    Τον φύτεψα στον κήπο και την αφήνω να μου τον περιποιείται και να μου τον κλαδεύει κάθε χρόνο.
    Απο εχθρός των κάκτων έγινε η πιο καλή φιλή και κηπουρός τους αν και δεν θέλουν μεγάλη περιοποίηση. Ειναι αυτόνομα, τρελλά φυτά. Κάνουν του κεφαλιού τους. Ακριβως όπως μερικοί ανθρώποι της Μέσης Ανατολής.
    Ξεχωρίζουν για τα αγκάθια τους, ξέρουν πως να πληγώνουν όποιον τα πλησιάζει.
    Ανθούν μια φορά τον χρόνο.
    Πολύ ωραία άνθη. Τρομερή αντίθεση ένα τόσο ωραίο άνθος ανάμεσα στα αγκάθια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @blade, κοριτσάρα,

    αυτό που λες υπάρχει εδώ και μέρες και στο μπλογκ του heinz, για όσους φίλους αντέχουν,

    http://inabody.blogspot.com/

    σαν λινκ του flying smurf στο σχόλιο 19 Ιούλιος, 2006 14:04.

    Δεν αντέχω καν να το κάνω λινκ εδώ. Δεν άντεξα εννοείται να το δω όλο. Ελπίζω να υπάρχει ακόμη εκεί.

    Συγνώμη, μαζεύτηκαν πολλά "αδύνατα" αυτές τις μέρες, από τα σφαλιαρίσματα εδώ μέχρι...

    ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΑΥΤΑ πΟΥ ΣΟΥ ΛΕΓΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ ΤΩΝ πΑΙΔΙΩΝ...


    ΤΟΝ πΟΛΕΜΟ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑπΗΡΑ ΜΥΑΛΑ πΟΥ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΙΒΑΡΑ ΚΟΡΜΙΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΑ ΚΟΡΜΙΑ πΑΡΑ ΜΟΝΟ ΩΣ ΘΥΜΑΤΑ. ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ Ή ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΜΕ ΡΟΜπΟΤΣ. ΟΙ ΑΝΘΡΩπΟΙ ΘΑ πΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ!!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ/ΕΥΤΥΧΩς ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ. ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΩΜΗ ΒΙΑ.

    ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΒΓΑΛΛΟΥΝ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑπΟ ΤΗΝ ΤΡΥπΑ ΟΙ ΓΕΡΟΙ πΟΥ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΣΑΝ ΑΥΤΗ Ή ΤΗΝ ΟπΟΙΑ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥπΑΡΧΟΥΝ ΚΑπΟΙΟΙ πΟΥ ΜΕ ΚΥΝΗΓΑΝΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @aphro

    καταλαβαίνω τι λες, γι'αυτό δεν το έκανα κι εγώ link. Δεν αντέχονται αυτές οι εικόνες. Το οξύμωρο αυτών των εικόνων, παιδιά και οβίδες, δίπλα-δίπλα, τα μεν να εκδικούνται σαν να παίζουν πεντόβολα στο προαύλιο του σχολείου, και τα άλλα να πέφτουν νεκρά από το ίδιο παιχνίδι. Αυτό το οξύμωρο είναι που δεν αντέχεται.

    Η καλύτερή μου φίλη μαζί με τον σύντροφό της εμβολιάστηκαν μόλις χθες κατά του κίτρινου πυρετού, και σε λίγες μέρες πετάνε για Κένυα, μέσω Καϊρου. Θα τους φιλοξενήσει ένα φιλικό τους ζευγάρι, μια ψυχολόγος και ο άνδρας της, γιατρός, επικεφαλής των Medecins Sans Frontieres, στο Nαϊρόμπι. Eνα άλλο ζευγάρι, που πραγματοποίησε το ίδιο ταξίδι προ καιρού, μας διηγούνταν προ ημερών τη δική τους εμπειρία. Κι εκεί η ίδια φρίκη. Ενας βιασμός κάθε 30 δευτερόλεπτα, καρποί των οποίων είναι συνήθως παιδιά με AIDS, με ελάχιστο προσδόκιμο ζωής, και τι ζωής. Αλλη φρίκη εκεί κάτω...

    Κι όμως, συμβαίνει κι εκεί "το αδύνατον", ανθίζουν κι εκεί άλλες πικροδάφνες, σκάνε χαμόγελα που τρυπάνε τον άρρωστο αέρα που πλανάται πάνω από τα κεφάλια των ντόπιων. Συντελείται κι εκεί η μαγεία.

    Το παράλογον της ζωής, που λέγαμε πριν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @Απολλύων

    πΡΙΝ ΑπΟ ΛΙΓΟ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΗΘΟπΟΙΟ ΕΛΛΗΝΙΔΑ πΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΗΝ ΛΑΡΝΑΚΑ ΤΗς ΚΥπΡΟΥ ΓΙΑ πΕΡΙΟΔΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΙΑΣΟ.

    ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑς ΧΑΜΟΣ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΑπΙΣΤΕΥΤΟΣ ΧΑΜΟΣ ΕπΙΣΗΣ ΑπΟ πΟΛΕΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕπΙΒΑΤΗΓΑ πΛΟΙΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ πΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΚΟΣΜΟ ΑπΟ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ.

    ΑΝ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΩ ΜΕ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΣΟΥ ΕΧΩ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ πΑΡΑΛΟΓΟΥ Ή ΝΑ πΕΣΩ ΑπΟ ΤΟ ΜπΑΛΚΟΝΙ ΤΩΡΑ;

    ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΨΟΥΜΕ ΤΑ ΕΘΝΟΤΣΙΤΑΤΑ.

    ΜπΟΡΟΥΜΕ ΕπΙΣΗΣ ΚΑΙ ΩΣ ΕΙΔΟΣ πΟΛΕΜΟΧΑΡΕΣ ΝΑ ΚΟΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΑς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @maiosone


    ΤΩΡΑ ΑΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΤΟΜΑΤΑΣ ΒΑΛΛΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΛΙΒΑΝΕΖΟ/ΙΣΡΑΗΛΙΝΟ/ΤΟΥΡΚΟ/ΕΛΛΗΝΟ/ΚΥπΡΙΟ / ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ/ΙΡΑΚΙΝΟ/ΙΡΑΝΟ ΘΑ ΜΑς πΕΙΡΑΞΕΙ;

    ΘΑ ΜΑς πΕΙΡΑΞΕΙ.ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΜΙΑ πΕΡΙπΤΩΣΗ ΥπΑΡΧΕΙ ΑπΛΩΣ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΜΩς Η ΥπΑΡΞΗ ΤΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΙΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Η πικροδάφνη δεν ξέρει.
    Γαντζώνεται από την ζωή, αναζητά τις ελάχιστες στάλες υγρασίας, τα όποια θρεπτικά συστατικά ανάμεσα στις πλάκες Καρύστου και στο τσιμέντο Τιτάνα. Επιβιώνει σαν παιδάκι αθώο και "αφαιρείται" από τους παγκόσμιους κηπουρούς εν αγνοία της, ανύποπτη, σχεδόν χαρούμενη.
    Ο Σίσυφος όμως ΞΕΡΕΙ. Συμμετέχει στον παραλογισμό της ζωής, ανεβάζει τις πέτρες του εν πλήρη επιγνώσει της τραγικής προοπτικής του.
    Ακριβώς η επίγνωση αυτή τον κάνει Μεγάλο. Αγαπά την ζωή σαν διαδικασία συμμετοχής στον κόσμο και όχι σαν διαδικασία επίτευξης στόχων. Τελικά απελευθερώνεται μέσω του παράλογου.
    Την πικροδάφνη την αγαπώ.
    Τον Σίσυφο τον θαυμάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ihadafarminafrica said...
    ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΨΟΥΜΕ ΤΑ ΕΘΝΟΤΣΙΤΑΤΑ.

    Συμφωνώ. Οι παρελάσεις και οι παράτες γίνονται για λόγους προπαγανδιστικούς (κι εμείς τις κάνουμε...).

    Επίσης προσοχή - εκτός από τον πραγματικό πόλεμο γίνεται και πόλεμος προπαγάνδας. Κανείς δεν ξέρει τι έγραφαν τα παιδιά όταν ο φωτορεπόρτερ τους έδωσε κιμωλίες... και τι δουλειά είχαν να κυκλοφορούν ανάμεσα σε βόμβες... Κατά πολλούς η φωτογραφία είναι στημένη.

    Το μεγαλύτερο σοκ που υπέστη η ανθρωπότητα είναι όταν (κατόπιν) πληροφορήθηκε πως οι φωτογραφίες με τα "παιδάκια της Μπιάφρα" είχαν τραβηχτεί σε στούντιο διαφημιστικής εταιρίας στο Λονδίνο.

    Θυμηθείτε και τον "Κορμοράνο του Κόλπου".

    Αρκετή είναι η πραγματική θηριωδία του πολέμου - μη την πολλαπλασιάζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. maiosone said...
    "μα πώς κάνεις έτσι;ντομάτα είναι;"

    Κλασική απάντηση ανθρώπου που βλέπει μόνο την χρήσιμη πλευρά των πραγμάτων. Η κυρία Μαρίκα (που επί 27 χρόνια κράταγε το νοικοκυριό μου) απορούσε πάντα: "γιατί έχουμε γάτες, αφού δεν έχουμε ποντίκια;".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @ Nikos Dimou

    ΣΑΣ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑπΕΛΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Θέλω να γράψω κάποια πράγματα.
    Αν Νίκο νομίζεις οτι προσβάλουν μπορείς να το διαγράψεις.

    Σήμερα είναι μια από τις λίγες μέρες που έγινα δογματικός!
    Δεν θέλω να ξανακούσω τίποτα για γαμημένες πατρίδες σημαίες και σύμβολα!
    Δεν θέλω να ξαναδώ παιδάκια να ανεμίζουν σημαιάκια επειδή οι ηλίθιοι γονείς τους εκμεταλεύονται την αγνότητα της ψυχής τους.
    Δεν θέλω να ακούσω καμμιά ξεφτιλισμένη θρησκεία να μου μιλά για Θεούς και τιμωρίες. Δεν μπορεί να υπάρχει Θεος και να επιτρέπει το χαμό τόσων ανθρώπων.
    Δεν θέλω να ακούσω κανέναν μαλάκα που θα μου εξισώνει τους Εβραίους με τον Χίτλερ. Όποιος σκοτώνει είναι φονιάς παέι και τελείωσε!
    Δεν θέλω και δεν πρόκειτε να δικαιώσω κανέναν γαμημένο φονιά!
    Όποιος έχει αρχίδια και νομίζει πως είναι πολιτικός να καταργήσει τις εθνικές επετείους! Τι στο διάολο γιορτάζουμε?

    Με απέραντη θλίψη και οργή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Stavros Katsaris said...
    Θέλω να γράψω κάποια πράγματα.
    Αν Νίκο νομίζεις οτι προσβάλουν μπορείς να το διαγράψεις.


    Δεν το διαγράφω - το προσυπογράφω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΧΡΩΜΟΣΙΔΗΡΟΣΚΟΝΗ

    στα πιο ξεφτιλισμένα
    τα γαμήσια
    που τα λένε
    της αγάπης
    συζητάμε
    για την ανθρωπότητα
    που διαβαίνει
    από το κακό
    στο χειρότερο
    κι όταν σβήνουμε
    και γίνεται σκοτάδι
    λέμε πόσο καλοί που είμαστε
    και της αγάπης μας
    τα γαμήσια
    ανώτερα
    από κάθε στιχομυθία
    της ανθρωπότητος
    που συντελείται
    στο πεζοδρόμιο
    της ιδιωτικής
    τηλεοράσεως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Μήπως έπεσε καναβούρι ανάμεσα στις πλάκες;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Αγαπητέ Σταύρο, αφού συμφωνήσω με τα όσα ανέφερες θέτω ένα ερώτημα σε αυτούς που σχεδόν έρχονται σε στύση ακούγοντας τον εθνικό ύμνο ή βλέποντας τους καραβανάδες να παρελαύνουν:

    Αυτά τα 8χρονα παιδάκια που αντί να παίζουν στις παιδικές χαρές κρατάνε καλάσνικοφ και δηλώνουν έτοιμα να πεθάνουν πριν καν ζήσουν(!!!) για τον Αλλάχ, ή τα εβραιόπουλα που έχουν εμποτιστεί με το άσβεστο μίσος για κάθε τι μουσουλμανικό ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΕΤΣΙ;

    Ο Ορθολογισμός του Δήμου;
    Οι κουλτουριάκες ανησυχίες μας;

    Ή μήπως ο θρησκευτικός φανατισμός, ο εθνικισμός, η μισαλλοδοξία και ο φονταμενταλισμός;


    Και μπαίνουν κάποιοι εδώ μέσα να πολεμήσουν (!) τον Δήμου, αντί να διαβάσουν αυτά που τόσα χρόνια γράφει αυτός ο άνθρωπος μπας και τους ξυπνήσει, αλλά αυτοί στον κόσμο τους.

    Οι ηλίθιοι είναι αήττητοι κύριε Δήμου, είστε καταδικασμένος...

    doctor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Tότε, Δον Γάτε, μακάρι να έχω πέσει θύμα της αφέλειάς μου και να είναι στημένη η φωτογραφία.

    Αν, δε, υπάρχουν κι αποδείξεις γι'αυτό που λες, τότε χαίρομαι ακόμη περισσότερο, ειλικρινά. Οχι ότι αλλάζει σε τίποτε, φυσικά, αυτό που συμβαίνει. Αλλα να, αυτές οι φωτογραφίες είχαν έναν συμβολισμό που με τάραξε πολύ.

    Και φυσικά δεν στάθηκα στο ότι απεικόνιζαν παιδάκια από το Ισραήλ να γράφουν πάνω στις οβίδες. Θα μπορούσαν να είναι παιδάκια από το Λίβανο. Θέλω να πω, πως δεν ένιωσα μέσα μου κανένα μένος κατά του Ισραήλ, ή κάτι τέτοιο. Αν αυτές οι φωτογραφίες είναι αληθινές, την ίδια ακριβώς φρίκη προκαλούν, είτε τα παιδάκια είναι από το Ισραήλ, είτε από το Λίβανο.

    Αν κάποιοι φυσικά χρησιμοποιούν τέτοια μέσα για να κάνουν προπαγάνδα, τότε είναι εξίσου απάνθρωποι και κτηνώδεις, με τον μεγαλύτερο εγκληματία του αντίπαλου, εχθρικού στρατοπέδου...

    Μια και είναι οι μέρες τέτοιες, οι μνήμες από την 2οη Ιουλίου, τα γεγονότα στη Μέση Ανατολή, να αναφέρω εδώ ένα βιβλίο που είχα διαβάσει πριν από καμιά δεκαριά χρόνια. Το είχαν συγγράψει ένας Εβραίος κι ένας Παλαιστίνιος, σε μια προσπάθεια να δώσουν τη δική τους οπτική, μια οπτική που σεβόταν τη διαφορετικότητα των δύο λαών αλλά και την ανάγκη να συνυπάρξουν ειρηνικά. Δυστυχώς, μου διαφεύγει τώρα το όνομα των συγγραφέων. Και ο τίτλος ήταν "Αυτοί που πέρασαν από φωτιά και σίδερο" ή "δια πυρός και σιδήρου" ή κάπως έτσι. Ζητώ συγνώμη για την ασάφεια, αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να θυμηθώ... Αλλα νομίζω αξίζει τον κόπο να αφιερώσει κανείς λίγο χρόνο και να το διαβάσει, απλώς σαν κατάθεση ψυχών δύο ανθρώπων που ζουν το πρόβλημα από μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Αγαπητέ Σταύρο προσωπικά μου χαλάσατε την καλή διάθεση.
    Πάνε τα κέρδη της ημέρας.
    Μου χάλασατε και την καλή εικόνα του ήρεμου και φιλοσοφημένου φυσιολάτρη-ανθοπώλου.
    Μάζί με τα ξερά πάνε και τα χλωρά στην κάψα σας.

    Αγαπητέ φίλε,
    η ζωή είναι σύντομη. Το μίσος δεν εξουδετερώνεται με μίσος, αλλά συνεχίζεται.
    Τα βάζετε με τον Θεό σαν να όπλισε Εκείνος τους τρομοκράτες με εκρηκτικά γύρω απο την μέση και σαν Εκείνος να όπλισε τις Ισρραηλινές τηλεκατευθυνόμενες ρουκέτες πάνω στα βομβαρδιστικά τους.
    Είναι αξιολύπητο να βλέπεις έναν "Έλληνα Χριστιανό" να ρίχνει τις ευθύνες για τις αμαρτίες του ανθρώπου στον Θεό την ίδια στιγμή που έχει αμφιβολίες για την ύπαρξή Του.

    "Τι στον διάολο γιορτάζουμε με τις εθνικές επέτειους;"
    Εκείνους που έφυγαν πρόωρα απο την ζωή για να μην γίνεται σήμερα στην Ελλάδα της Πουλαιστίνης.

    Μήπως πιστεύετε ότι οι αγωνιστές νεκροί του '21 και αυτοί που έπεσαν στην άμυνα της πατρίδας ήταν "γαμημένοι φονιάδες!";;;
    Αυτές είναι οι εθνικές μας γιορτές, δεν έχουμε και πολλές άλλες.
    Τι νομίζετε η Πρωτομαγιά είναι η εθνική μας γιορτή;

    Ένα ακόμη μάθημα απο την σημερινή δυστυχία της Μέσης Ανατολής.
    Αν οι Άραβες ήταν ενωμένοι δεν θα τραβούσαν τα του Σύσιφου.
    Οι αδυναμίες τους όπλισαν τους εχθρούς τους.
    Ειρήνη υμίν αλλά Αθηνά και χείραν κίνει.
    "Έλληνες ενωμένοι ποτέ νικημένοι".

    Άλλο καλό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. @stavros katsaris

    προσυπογράφω επίσης. Με τις ίδιες λέξεις.

    Και μακάρι να ένιωθαν περισσότεροι έτσι. Θα μπορούσαμε - και μόνο τότε - να αξιώνουμε έναν καλύτερο, ελεύθερο κόσμο.

    Σας χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΕΙΜΑΣΤΕ πολλοι αυτοι που συμφωνουμε με τον Σταυρο!

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ Η ΦΩΝΗ ΜΑΣ ?

    ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΠΝΙΞΕΙ Η ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΔΕΝ ΘΑ ΝΤΡΕπΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΑΣ ΜΕ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΖΩΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ:

    ΟΛΟΙ ΟΙ πΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΙ ΦΟΝΙΑΔΕΣ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ πΑΥΛΑ.

    ΜπΟΡΕΙ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ πΟΛΕΜΗΣΩ. ΝΑΙ. ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΝΟΜΙΜΟΣ ΦΟΝΙΑς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Αν κι αυτό που θα πω είναι αντίθετο στην θρησκεία μου, προτιμώ νόμιμος φονιάς παρά νόμιμο θύμα εγώ, η οικογένειά μου, οι φίλοι μου, live in internet, και η χώρα μου.
    Φίλοι και φίλες που θέλετε να μαρτυρήσετε σαν θύματα και να υποφέρετε λόγω συμπόνιας με οποιαδήποτε φυλή, σε οποιαδήποτε γωνιά της γης, αγοράστε τον τάφο σας τώρα για να ξέρω που να στέλνω την παραγγελία μου προς τιμή σας απο το ανθοπωλείο του κυρίου Κατσαρού.

    Φίλοι μου Έλληνες παγκοσμιομάρτυρες, σας θαυμάζω για την απαράμιλλη γενναιότητά σας.
    Οι Λιβανέζοι και οι Παλαιστίνιοι χρειάζονται Ευρωπαίους να παραταχθούν στα Ισραηλινά τάνκς και ρουκέτες.
    I'll see but not tell you what good will come out of it!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. @Το σωστό να λέγεται

    ΟΡΙΣΤΕ ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΑΤΕ. ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΚΟΨΩ ΛΙΓΟ πΕπΟΝΙ ΓΙΑ ΑπΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΦΡΟΥΤΟ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΦΑΓΑ ΜΙΣΟ ΚΑΡπΟΥΖΙ.

    ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΟ nickname ΣΑΣ πΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑΤΙ ΜΑς ΒΑΦΕΤΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. -> ihadafarminafrica

    ...και τα δύο φρούτα είναι χρήσιμα για τον οργανισμό, αρκεί να τρώγονται με μέτρο.

    Αγαπητέ φίλε, όχι μόνο βαψίματα κάνω αλλά και σουβαντίσματα. Οτιδήποτε πρέπει να γίνει, αρκεί να κλείνουν οι τρύπες λογικής που δημιουργεί το αδικαιολόγητο μίσος.

    Έχετε δοκιμάσει τα ασπρο- γάλανα βατόμουρα. Πολύ νόστιμα και βάφουν...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. @Το σωστό να λέγεται

    ΔΕΝ ΜΑΣΑΩ!!!

    ΟΡΓΑΝΩΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΝΑ πΑΡΤΥ ΤΡΙΓΛΥΚΕΡΙΔΙΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΔΕΑΤΕΣ ΣΑΣ. Απ' ΟΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ πΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕπΙΤΥΧΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ένας τέτοιος ζωής αγώνας
    Στιγμές κι αιώνας
    Μια βροχή και θα σηκώσει την πλάκα
    κοροϊδεύοντας θάνατο
    Ποιος είπε πως η ρίζα
    μαθημένη στα πλούσια χώματα
    και να μαραθεί
    μια δάφνη πίκρα
    θα εμποτίσει πέτρα
    κι η πέτρα αν σκύψεις σωστά
    διηγείται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Μια επίπεδη επιφάνεια αρκετών τετραγωνικπών μέτρων από μπετόν πάχους αρκετών εκατοστών (αυλή στο εξοχικό), έχει αποκτήσει γωνίες και δυο τεράστιες ρωγμές, χάρη στις ρίζες ενός πεύκου.
    Θυμάμαι από μικρός που έλεγαν οτι ένα πεύκο μπορεί να διαλύσει τα θεμέλια ενός σπιτιού.

    Κατά μια έννοια, η ζωή υπερτερεί έναντι των επιτευγμάτων της.

    ...και το ποτήρι μισογεμάτο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Αγαπητέ Αφρικανοφαρμαδόρε,
    τα τριγλυκερίδια είναι χαμηλότατα και χωρίς χαπάκια. Ίσως οφείλεται στο ότι δεν τρώμε γουρούνια.
    Να και κάτι κοινό που έχουν οι ομοιδεάτες μου με τους Εβραίους και τους Μουσουλμάνους.

    Κοτούλες τρώμε πάντως, τις σφάζουμε κοσέρ, τις ξεπουπουλιάζουμε και μετά τις περνάμε σουβλάκι σις- κεμπάμπ, αλα τούρκα.

    Πάντα τα πάρτυ μας έχουν μεγάλη επιτυχία. Ισως είναι τα Αγιορείτικα κρασία για το κύριο φαγητό και για το επιδόρπιο Βισσάντο. Όποιος ζητάει να πιεί ουίσκυ αποβάλλεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. @ το σωστό να λέγεται: λυπάμαι αλλά δεν έχω καμμιά διάθεση να γράφω για να γίνομαι αρεστός ή να προκαλώ τους υπόλοιπους για να μου δώσουν προσοχή.
    Αν θέλετε να τιμήσετε αυτούς που πολέμησαν για την ελευθερία σας μπορείτε να πάτε σε μια εκκλησία χριστιανός καθώς είστε και να ανάψετε ένα κεράκι στη μνήμη τους.
    Δεν χρειάζονται ταμπούρλα, φανφάρες και ανούσιες εθνικιστικές κορώνες.

    @doctor: προσυπογράφω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. @Το σωστό να λέγεται

    ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΘΑ ΚΑΤΟΥΡΑΤΕ ΚΑΙ ΣΥΧΝΑ ΣΤΑ πΑΡΤΥ ΣΑΣ!

    ΕΒΙΒΑ.

    ΕπΙΣΤΡΕΦΩ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΩΡΑ. Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ. ΟπΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΣΚΑΡΕΜΕΝΟΥΣ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΥΣ.

    ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΜΗΝ ΜΟΥ ΑπΑΝΤΑΤΕ. ΟπΟΤΕ ΕΓΩ Ο ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΣ. ΜΗΝ ΣΑΣ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΤΙπΟΤΑ. ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΗΓΥΡΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Μην απασχολείτε τον κ. Δήμου με πεζά θέματα, όπως οι πρόσφατοι βομβαρδισμοί.
    Στο κάτω κάτω Εβραίοι είναι που βομβαρδίζουν, οπότε αν πείτε τίποτα θα σας κατηγορήσει για ρατσισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. -> Stavros Katsaris said...
    "λυπάμαι αλλά δεν έχω καμμιά διάθεση να γράφω για να γίνομαι αρεστός ή να προκαλώ τους υπόλοιπους για να μου δώσουν προσοχή."

    Περίεργο, κι εμείς νομίζαμε ότι ονομάζοντας τους Έλληνες ήρωες που πέσαν για την ελευθεριά "γαμημένους φονιάδες" ήταν για να σας ανοίξει η διάθεση. Πάντα έλεγα τα φαινόμενα σαν και σας απατούν και απαιτούν απάντηση.

    -> Αφρικανοφαρμαδόρε,
    μην κρατάς λόγια ούτε ούρα, τα πρώτα κάνουν κακό στο στομάχι και τα δεύτερα στα νεφρά.

    Κρίμα που αφήσατε την φάρμα και την αδίστακτη ζωή στην Αφρική θα είχατε πάρει μέχρι τώρα παράσημο, όχι βέβαια απο τον Ανάν.

    Πολύ εθνοτσιτάτα τα παντελόνια στο εικονίδιο σας. Μόνο που είναι ... άδεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. katproko said...
    "Η μοίρα μας, κ.Δήμου.
    Σε αυτή τη γρανιτένια πατρίδα, που φυτρώσαμε, "κυκλάμινα στου βράχου τη σχισμάδα",αντέχουμε ακόμα,γιατί το πείσμα ήταν το πρωτόγαλα που θηλάσαμε απ΄τη μάνα μας και μάθαμε "στην πέτρα της υπομονής να προσμένουμε το θαύμα". Να γιατί αντέχουμε ακόμα."

    Μόλις διάβασα το post, το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν το ποίημα του Ρίτσου, που είναι σα να ζωγραφίζει πεντακάθαρα την εικόνα του του κυκλάμινου που έχει φυτρώσει κάπου που δεν πρέπει...
    Μετά πρόσεξα πως το είχε σχολιάσει πρώτα ο katproko, αν και η αλήθεια είναι πως του έδωσε λίγο διαφορετικές διαστάσεις από αυτές που είχα εγώ στο νου μου...

    Στο σπίτι μου στη Μυτιλήνη κάποτε είχε φυτρώσει μια συκιά στα σκαλιά της εισόδου...
    Όπως επίσης, σε συγγενικό μας σπίτι, στο οποίο οι εγκληματίες οι συγγενείς μας αποφάσισαν να κόψουν αιωνόβιο πλάτανο και μετά να χτίσουν τον κορμό από πάνω για να μπορέσουν να τον αξιοποιήσουν καλύτερα, με μεγάλη μου χαρά είδα πως ο πλάτανος κατάφερε να πετάξει κλαδάκια από τα πλάγια!
    Μέχρι να τα κατασρέψουν κι αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. "σωστό κλπ. - dimitrizzzz"

    Δεν υπάρχει moderation - προς το παρόν - αλλά υπάρχει σβήσιμο.

    Μη με κάνετε να αρχίσω να σβήνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Θα μπορούσατε κάλλιστα σπάζωντας 2 ή 3 πλακάκια και μεταφέροντάς το να σώσετε αυτό το φυτό από τον θανατο. Εαν αντέχετε τον κόπο καιτο έξοδο φυσικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. adiaforos said...
    Θα μπορούσατε κάλλιστα σπάζωντας 2 ή 3 πλακάκια και μεταφέροντάς το να σώσετε αυτό το φυτό από τον θανατο.

    "από τον θάνατο"... μεγάλες λέξεις. Πού να βλέπατε πατημένο μπιφτέκι τι θα λέγατε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ολα του blog δύσκολα κι η γάτα τσατισμένη.
    Γιατί;
    Μαζί μου;
    Με τον Δημήτρη5Ζ;

    Ο Αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω.
    Εγώ ο αμαρτωλός μόνο αμύνομαι ... του Ελληνικού Έθνους ... κι απαντώ...

    Έβρισα κανέναν;
    Ζούμε σε μιαν άκρως πολιτικοποιημένη και ποινικοποιημένη εποχή, politically correct my ass και λογοκρισία.

    Ο Αριστοφάνης θα πόναγε απο το γέλιο!

    To moderate or to delete?
    Is this a question?!

    -> porta said...
    "Πού να βλέπατε πατημένο μπιφτέκι τι θα λέγατε..."

    Πατημένο μπιφτέκι;
    Υπάρχει καλύτερη λιχουδιά για τις γάτες;
    Η δικιά μου έγλυφε τα κουκούτσια απ'τις ελιές που τις πέταγα.
    Ότι έτρωγα εγώ ήθελε να το φάει κι εκείνη!
    Δεν θα έλεγα βεβαια ότι αλήθευε το αντίστροφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Έλληνες ήρωες που πέσαν για την ελευθεριά

    Σωστέ αυτό το είδος ανθρώπου δεν υπάρχει.Είναι πλάσμα της φαντασίας σαν τις νεραϊδες τα ξωτικά και τους αγίους.

    Ο πόλεμος είναι η ήττα της ανθρωπιάς.

    Στο πεδίο της μάχης είσαι απλά ένα ζώο που προσπαθεί να επιβιώσει.Ουτε ήρωας ούτε δαφνοστεφανωμένος.

    Το σοφάτισμα με υψηλά ιδανικά και άλλες σαχλαμάρες γίνεται εκ των υστέρων απο τους μηχανισμούς παραγωγής εθνικισμού.

    Υπεύθυνος για τις βαρβαρότητες δεν είναι ο εκάστοτε αντίπαλος αλλά ο ίδιος ο πόλεμος που εξαγριώνει τον άνθρωπο.

    Ο όμηρος πριν χιλιάδες χρόνια εξήγησε γιατί συμβαίνουν όλα αυτά:

    δύσζηλοι γαρ τ' ειμέν επί χθονί φύλ' ανθρώπων.

    (Γιατί έτσι ευέξαπτο και φθονερό είναι το γένος των ανθρώπων)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Aπόσπασμα από τους "Δρόμους". Μόναχο 1956:

    Φτάνω ένα πρωΐ στο πανεπιστήμιο και βλέπω την μεγάλη Aula γεμάτη φοιτητές καθισμένους κάτω στα πλακάκια. «Καθιστική διαμαρτυρία» μου λέει ο πρώτος που ρωτάω. «Γιατί;» Μου δείχνει ψηλά, στην βάση του θόλου. Εκεί υπήρχαν διακοσμητικά κιγκλιδώματα, με κεντρικό στοιχείο αρχαία ρητά. Στην αποκατάσταση της Aula (όταν την πρωτοείδα ήταν μισογκρεμισμένη) είχαν αναστηλώσει τώρα μερικά. Το ένα έγραφε τον γνωστό στίχο του Οράτιου: «Dulce et decorum est, pro patria mori».

    Ήρθε ο πρύτανης και άρχισε συζήτηση. «Δεν προσθέσαμε κάτι καινούργιο», είπε. «Αναστήλωση κάνουμε. Αποκαθιστούμε την παλαιά μορφή. Αυτά τα ρητά υπάρχουν επί αιώνες».

    Σηκώθηκε ένας φοιτητής, ανάπηρος πολέμου (με το σήμα των Kriegsversehrter στο πέτο) και απάντησε: «Ήμουν εκεί. Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι αυτός ο στίχος είναι απάτη. Δεν είναι ούτε γλυκό ούτε τιμητικό να πεθαίνεις για την πατρίδα. Με κάτι τέτοια ρητά μας παραπλανούσαν και μας αφάνισαν».

    Η συνέλευση των φοιτητών ήταν ανυποχώρητη και το κιγκλίδωμα κατέβηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. @stavros katsaris

    Φίλε μου (με αυτά που γράφεις σε νοιώθω φίλο), διατύπωσες με πιο ήπιο τρόπο ακριβώς αυτά που είχα στο μυαλό μου.
    Εκατομμύρια ανώνυμοι έχουν χάσει τη ζωή τους για τις πατρίδες και τις θρησκείες. Οι χριστιανοπατριδολάγνοι υποστηρίζουν ότι όλες αυτές οι ψυχές που χάθηκαν είναι ο λόγος που πρέπει να σέβομαι τη σημαία και το σταυρό. Για μένα ισχύει ακριβώς το αντίθετο, οι χαμένες ψυχές είναι ο λόγος που απεχθάνομαι και τα δυο, δε μπορώ να σέβομαι είδωλα που κοστίζουν υπερβολικά σε ανθρώπινες ζωές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. @doctor
    "Οι ηλίθιοι είναι αήττητοι κύριε Δήμου, είστε καταδικασμένος..."

    Υπάρχει και επιχείρημα που υποστηρίζει αυτή τη φράση.
    Για να κάνεις διάλογο με έναν ηλίθιο, πρέπει να πέσεις στο επίπεδό του για να μπορέσεις να συνεννοηθείς. Επειδή αυτός είναι γενικά ηλίθιος, ενώ εσύ είσαι ηλίθιος μόνο κατά τη διάρκεια του διαλόγου, είναι προφανές ότι θα χάσεις λόγω έλλειψης εμπειρίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. "Πέθαναν σαν ήρωες" Aυτός είναι συναισθηματισμός.Φυσικά οι στρατιώτες που πέθαναν στον πόλεμο αξίζουν την βαθυτερη συμπάθεια μας.Αλλά αυτό δεν τους κάνει "ήρωες".Ο κοινός στρατιώτης στον οποίο ο αξιωματικός μουγκρίζει σαν σε σκυλί,δεν μεταμορφώνεται ξαφνικά σε ήρωα από τη σφαίρα που τον σκοτώνει.Και μόνο να υποθέσουμε ότι μπορεί να υπάρχουν εκατομμύρια "ήρωες",είναι από μόνο του παραλογισμός.
    Ο υπάκουος πολίτης που κάνει το καθήκον του δεν είναι ήρωας."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Το καταντήσατε έκθεση ιδεών...
    Ξαναρχίστε να μαλωνετε καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Έτσι είναι τα ζηζάνια. Μπορούν να επιβιώνουν και στις πιο αντίξοες συνθήκες.

    Μήπως έτσι δεν συμβάινει και στη ζωή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. x-taramas said...
    "Το καταντήσατε έκθεση ιδεών...
    Ξαναρχίστε να μαλωνετε καλύτερα..."

    Καλύτερα έκθεση ιδεών παρά καυγάς..

    Άλλο αν η "έκθεση ιδεών" πήρε κακό όνομα από τα σχολεία και τα φροντιστήρια.

    Υπάρχει πιο ευγενές και δημιουργικό πράγμα από να εκθέτεις ιδέες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Το σωστό να λέγεται said...

    Ο Αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω.
    Εγώ ο αμαρτωλός μόνο αμύνομαι ... του Ελληνικού Έθνους
    **********

    Θα σε μαλώσω τώρα.
    Τι γίνεται τώρα, αμύνεσαι εσύ του ελληνικού έθνους και εμείς επιτιθέμεθα;

    Αν θέλεις να γίνεις ήρωας, θα σου ρίξω τον πρώτο λίθο για να σου κάνω την χάρη.

    Σοβαρά τώρα: Τόσο πολύ σε "φτιάχνει" το "μόνος εναντίον όλων;"
    Νιώθεις κάτι σαν τον Μελ Γκίμπσον στο Braveheart?
    Ναι, ένα τέτοιο πρέπει να νιώθεις!

    doctor

    Υ.Γ. Είσαι καλό παιδί, μην παρεκτρέπεσαι έτσι.
    Υ.Γ.2 Πως ξέρεις ότι ανήκεις στο ... ελληνικό έθνος από την στιγμή που δεν ξέρεις ούτε καν πως λεγόταν ο προπροπροπροπροπροπροπροπαπούς σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. @ NΔ:

    Τη σχολική μορφή εννοούσα,αλλά κυρίως έκανα πλάκα...

    \:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. βασικά δε θέλω να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου,

    αλλά θα έλεγα ούτε σε τέτοια θέματα αξίζει να είναι κανείς δογματικός.

    δηλαδή αυτή τη στιγμή κάνουμε διάλογο με όρους 21ου αιώνα, δημοκρατία, ελευθερία, ισότητα.

    λέξεις που πριν λίγα χρόνια μόνο ανέκδοτα θύμιζαν.

    σάρκα και οστά παίρνουν σιγά σιγά.

    αυτό όμως δε σημαίνει πως όλος ο κόσμος σκέφτεται έτσι ή πως όλα είναι μαύρο-άσπρο.

    γενικά οι λογικές μαύρο-άσπρο είναι ύποπτες.

    και οι γενικεύσεις και οι δογματισμοί επικίνδυνοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Το ίδιο θα έλεγα ότι ισχύει και για τα ζηζάνια του blog. Έως ότου βεβαίως βρούν και αυτά το μάστορά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. (sorry, pc in trouble... greeklish coz different settings.)


    Einai poly lepti i grammi pou horizei to na eisai gennaiodoros me ti zoi tou allou kai to na soseis to paidi sou. Kapoia stigmi an deis oti akomi kai to na fas esy ti sfaira den tha to sosei, tha gineis ki esy fonias.

    Den einai gia syzitisi. An den exete paidia eidika, akougetai eksofreniko. Alla den.

    Gi afto to leo. O monos tropos na stamatisei i paranoia einai NA MIN PIGAINEI POTE KANEIS. NA MIN PAIRNEI OPLO POTE KANEIS.

    KANENAS WHATSOFUCKINGEVER!!!

    Andi na pethanoun ston polemo, polloi tha pethanoun os poini, timoria, epistratefsi... Omos isos, an to kanei kapoia krisimi maza...

    Den ksero, pragmatika einai...

    Ti leo, kserete POS einai...

    Planitis Gi 2006 na parei o diaolos, kai to agrimi pou vlepo,to kataskoteino, to tyfla fantismeno, den fainetai na katalavainei oti zei kambosous aiones ki bolika enstikta pio piso...

    Prohorisame REEEE!

    (perimeneis tin andamoivi sou,e? tin parelasi, ta metallia, athlio, sixameno...)

    Sygnomi, to eipa, oi skepseis mavres kai kokkina ta grammata... Ki oxi, mia porta eimaste telika...


    ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. @stavros katsaris
    προσυπογράφω
    @το σωστό να λέγεται
    (ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΜΩΣ)
    είναι ήρωας αυτός που στο όνομα της σημαίας και της χώρας του παίρνει φόρα και σφάζει ότι βρεί μπροστά του?ειναι φονιάς.
    είναι ήρωας αυτός που βάζει μικρά παιδιά να γράφουν μηνύματα θανάτου πάνω στις βόμβες οι οποίες δεν χτυπούν τον αρχηγό της άλλης πλευράς αλλά μικρά παιδιά?είναι φονιάς.
    αισθάνεστε καλά όταν ακούτε ένα μικρό κορίτσι να παρακαλάει να σταματήσουν οι βομβαρδισμοί γιατί δεν είναι όλοι τρομοκράτες?(δίκιο δεν 'εχει?)
    δεν σκέφτεστε ούτε ΜΙΑ φορά μέσα στην ημέρα οτί εκεί κάτω ότι περπατάει το "καθαρίζουν"?
    να υποθέσω ότι είστε απο αυτούς που ζητάνε να είναι τα πλοια που πήγαν να σώσουν ανθρώπους στην θέση τους για να πάτε διακοπές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Όλα του blog δύσκολα κι αρχίσαν να πέφτουν τα ... "όρθώς πολιτικά" κούφια κουφέτα.

    Αγαπητοί φίλοι,
    το είδος του ήρωα υπάρχει, δεν έχουν έρθει τα δύσκολα για να το γνωρίσετε.
    Ίσως αναγνωρίσετε τον ίδιο σας τον εαυτό.
    Οι ήρωες δεν γεννιούνται αλλά γίνονται. Κανείς δεν γνωρίζει πως θα αντιδράσει μπροστά στον θάνατο, μέχρι που ο Ακάλεστος αρχινά και χτυπά την πόρτα.

    "Βελτιον θανείν άπαξ ή δια βίον τρέμειν. Αίσωπος και κάτι παρόμοιο Πλούταρχος.
    Αν είναι να φυτοζωείς ολόκληρη ζωή καλύτερα να πεθάνεις για το δίκιο σου μια μέρα.
    Το δικαίωμα να ζεις Ελεύθερος.
    Μιλώντας για ηρωικές πράξεις και δίνοντας τιμή σ'αυτούς που πέσαν για την Ελευθερία, δεν ηρωοποιούμε τον θάνατο και τον πόλεμο αλλά διδάσκουμε τι ιδανικά έχουν την μεγαλύτερη αξία στην ζωή ακόμα και στο σημείο που αξίζει να την θυσιάσεις για χάρη τους.

    Στο πεδίο της μάχης προσπαθείς να επιβιώσεις χωρίς να χάσεις την ανθρωπιά σου και τα ιδανικά σου.
    Άλλοι το κατορθώνουν, άλλοι όχι. Κανένας δεν κατηγορείται, αλλά υπάρχουν ωρισμένοι που πρέπει να θαυμάζουμε και να τιμούμε γιατί ξεπέρασαν τον φόβο.

    Δεν είναι "σαχλαμάρες που γίνονται εκ των υστέρων απο τους μηχανισμούς παραγωγής εθνικισμού".
    Τα έχουμε ακούσει και διαβάσει απο ανθρώπους σοφούς και γενναίους απο την αρχαιότητα. Πολλοί απ'αυτούς πολέμησαν όχι για την πλάκα αλλά για να αποφύγουν σκλαβιά, ατίμωση ή θάνατο. Άνδρες και γυναίκες.

    "Εις οιωνός άριστος αμύνεσθαι περι πατρίς". Όμηρος.

    "Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστιν η Πατρίς". Πλάτων.

    "Η μέν του σώματος ισχύς γηράσκει, η δε της ψυχής ρώμη των αγαθών ανδρών αγήρατος εστίν" Ξενοφώντας.

    "Το μεν την πολιν σοι δούναι ουτ' εμον εστιν, ουτ' άλλου των κατοικούντων εν αυτή, κοινή γαρ γνώμη πάντες αυτοπροαιρέτως αποθανούμεν και ου φεισόμεθα της ζωής ημών" Κ. Παλαιολόγος στον Μωάμεθ που του πρόσφερε ζωή και ελευθερία σε αντάλλαγμα την Πόλη.


    Το 1821 και το 1940 οι Έλληνες δεν κατόρθωσαν τίποτε περισσότερο απ' ότι οι προγόνοι τους ήρωες.

    Η πικροδάφνη ξαναφύτρωσε εκεί που δεν το περίμενε κανείς γιατί ο σπόρος ήταν καλός και με γενναία χαρακτηριστικά.

    Ναι δεν είναι γλυκό και τιμητικό να γίνεσαι ανάπηρος για έναν επιθετικό πόλεμο σαν τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο πολεμώντας στις στρατιές του Χίτλερ.

    Ακόμα και να πολεμείς εναντίον των στρατιών του Χίτλερ μια ηρωική πράξη που πάντα έχει κόστος προσωπικό, σωματικό ή ψυχολογικό είναι πικρή αλλά είναι τιμητική .

    Αυτός που μιλάει για χριστιανοπατριδολάγνους και ασέβειες στην σημαία και στον σταυρό φτύνει εκεί που είχε, έχει, και θα έχει γλύψει.

    Ένα απο τα χαρακτηριστικά των θρασύδειλων που τρέχουν σαν λαγοί προσπαθώντας να κρυφτούν (αν μπορούν) απο τις δοκιμασίες της ζωής ειναι η αχαριστία ."

    Υ.Γ. 1
    Δημήτρη η παρομοίαση σου σαν Μελ Γκίμπσον ήταν πολύ επιτυχημένη.
    Οι Σκωτζέζοι-Ιρλανδέζοι έχουν πολλά κοινά με τον προπροπροπροπροπάπου μου.

    Υ.Γ. 2
    Δέχομαι τον χαρακτηρισμό πικροδάφνη του post αν και είμαι αμυντικά πιο κινητικός και τοξικός στους εχθρούς της φύσης απο το αγαπημένο φυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Η συνέλευση των φοιτητών ήταν ανυποχώρητη και το κιγκλίδωμα κατέβηκε.

    Και η ελληνική νεολαία ανυποχώρητη είναι κι αυτή.

    Ιδού ένα απόσπασμα απο άρθρο του πρετεντέρη στο βήμα για το περίφημο show της..βουλής των εφήβων:

    Ευχαριστώ τον Θεό που γεννήθηκα Ελληνίδα, είπε η μια. Να μη θρηνήσουμε άλλες χαμένες πατρίδες, ζήτησε επιτακτικά ο άλλος. Ξεχάστε τη θέση ότι η Ελλάδα δεν διεκδικεί τίποτα, φώναξε ο τρίτος. Για δουλικούς και πειθήνιους πολιτικούς μίλησε κάποιος άλλος και για χαμένη εθνική αξιοπρέπεια.δηλαδή ποιος την έχασε την αξιοπρέπεια; Διότι εμένα δεν μου φαίνεται να έχασα τίποτα.. Μίλησαν ακόμη για "σκλαβωμένες πατρίδες στην Τουρκία" και για "αγώνα στα ερείπια του νησιού της Αφροδίτης", για τη "γραφειοκρατία των Αθηνών" και για "την περιφρούρηση των Θερμοπυλών".

    Κάποια διακήρυξε ότι "τα οικονομικά συμφέροντα και το κυνήγι των ψήφων καθορίζουν τους πολιτικούς, καθώς φυσικά και η κληρονόμηση ορισμένων θέσεων". Κάποιος άλλος ζήτησε "να μπουν και οι χαμένες πατρίδες στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων".Και στο τέλος ψήφισαν, λέει, "τη μόνιμη τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ελλάδα" (γιατί όχι και τη μόνιμη προεδρία της Ευρωπαϊκής Ενωσης ή του ΟΗΕ;) και την κατάργηση του νόμου για καθ' υπέρβαση είσοδο μειονοτικών της Θράκης στα ΑΕΙ και ΤΕΙ.

    Ε, λοιπόν, αυτή ούτε είναι ούτε μοιάζει με Βουλή των Εφήβων. Με σύναξη καφενόβιων συνταξιούχων στρατιωτικών μοιάζει, που εν μέσω πρέφας και λεμονάδας χωρίς ανθρακικό οικτίρουν καθημερινώς την τύχη και την παρακμή του έθνους. Ενα κράμα μισαλλοδοξίας, εθνικής φιλολογίας επιπέδου σχολικής επετείου, φτηνών στερεότυπων, μεγαλόσχημης κοινοτοπίας και θράσους: εξανέστησαν, λέει, επειδή η κυβέρνηση και η εθνική αντιπροσωπεία δεν κάθησε να τους ακούσει μέχρι τέλους! Λες και δεν είχαν με τι σοβαρότερο να ασχοληθούν.

    Αυτοί είναι οι έφηβοι; Ελπίζω όχι! Και ας παρακολούθησαν τα Μέσα και οι πολιτικοί εκστασιασμένοι το θέαμα. Για "συγκλονιστική εμπειρία" και για "φωνή από το μέλλον", μίλησε ο κ. Ν. Κωνσταντόπουλος. Χωρίς να εξηγήσει πού ακριβώς ενετόπισε το μέλλον.. Για "μαχητικότητα και ωριμότητα που ξενίζει" έγραψε μια εφημερίδα. Ενώ μια άλλη σημείωνε δακρυσμένη ότι "οι νέοι στη Βουλή βροντοφώναξαν όχι άλλες χαμένες πατρίδες" κι ότι μια νεαρά απήγγειλε τον Εθνικό Υμνο και "η Βουλή των Ελλήνων έγινε μια φωνή, μια πνοή και μια εικόνα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. aphrodite said...

    " Gi afto to leo. O monos tropos na stamatisei i paranoia einai NA MIN PIGAINEI POTE KANEIS. NA MIN PAIRNEI OPLO POTE KANEIS.

    KANENAS WHATSOFUCKINGEVER!!! "


    σίγουρα θεωρητικά άμα δεν παίρνει όπλο ΠΟΤΕ - ΚΑΝΕΙΣ θα ήταν πολύ ωραία τα πράγματα.

    αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορούμε να συγκρίνουμε εξ'ίσου τον Ελληνο-Τουρκικό πόλεμο του '21 με την κατάσταση στη Μέση Ανατολή.

    Εσείς δηλαδή πιστεύετε πως πρόκειται για το ίδιο πράγμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Γιατί χρησιμοποιούμαι τον όρο πατρίδα αντί για μητρίδα;

    Προσωπικά προτιμώ το Bρετανικό home ή «σπίτι μου σπιτάκι μου καπσοκαλυβάκι μου».

    Η κατά κάποιο τρόπο μεταφυσική, γενική και αόριστη έννοια πατρίδα είναι έντονα συναισθηματικά φορτισμένη και συγκινεί ιδιαιτέρως τους ανθρώπους με έντονο θρησκευτικό αίσθημα, το οποίο συχνά συνοδεύεται από ένα εξίσου υψηλό εθνικό φρόνημα και αυτό με τη σειρά του από μισαλλοδοξία και φανατισμό. Κατά ένα παράδοξο τρόπο, σε ορισμένες περιπτώσεις, και ιδίως στη χώρα μας, το εθνικό φρόνημα υπερτερεί του θρησκευτικού, και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό. Πολλοί ελληναράδες, είναι γεγονός, «σκίζουν τα ιμάτιά» τους για την Ορθοδοξία, παρόλα αυτά είναι σε θέση να αμφισβητήσουν πολλές θεμελιώδεις αρχές της χριστιανικής Πίστης, όπως την ύπαρξη του θεό, τη διπλή φύση του Χριστού κτλ (δε μιλάω για τους μονοφυσίτες, αλλά για τους ημέτερους παντογνώστες). Δηλαδή προσαρμόζουν τη θρησκεία στα δικά τους μέτρα, αν και ο «σωστός» χριστιανός θα έπρεπε να κάνει το αντίθετο. Στην πραγματικότητα, ο Έλληνας βλέπει την Ορθόδοξη Εκκλησιά ως στοιχείο της πολιτισμικής του ταυτότητας και όχι ως το μεταφορικό μέσο που θα τον οδηγήσει στη Γη της Επαγγελίας. Για αυτό το λόγο και ο αρχιεπισκοπίξ εμφανίζεται σαν δημαγωγός πολιτικός και όχι ως γνήσιος πνευματικός ηγέτης!

    Όσο για το θέμα του Κλιβάνου, για μια ακόμη φορά, η υποκρισία στη χώρα μας περισσεύει. Ναι, πάνω που αρχίσαμε να βαριόμαστε με το μη εμπορικό πλέον θέμα του Άλεξ, ως μάννα εξ ουρανού, ο καλός Ε… (απαγορευμένη λέξη) Θεός μας έριξε έναν ωραίο πόλεμο, έτσι για να βγάλουμε το άχτι μας εναντίον των Ε…/αμερικάνων, οι οποιοι, βεβαίως, ευθύνονται για όλα τα δεινά του πλανήτη γη (και ίσως της Αφροδίτης). Οι μεγαλοδημοσιογράφοι της χώρας, επίσης, θα πρέπει να πουν ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Ισραήλ, γιατί αν δεν ήταν και αυτό, θα βαρούσαν μύγες ολόκληρο το καλοκαίρι. Ούτε ένα έγκλημα της προκοπής δεν κάνανε οι Αλβανοί φέτος. Να τους απελαθούν αμέσως!
    ********


    Δεν ξέρω πολλά για αυτό τον άνθρωπο, ούτε τις πολιτικές του πεποιθήσεις, ούτε και τίποτα άλλο εκτός από την τηλεοπτική του εικόνα και το λόγο του. Κατά τη γνώμη μου, όμως, ο Πάνος Χαρίτος είναι ο καλύτερος πολεμικός ανταποκριτής που διαθέτει η χώρα μας αυτή τη στιγμή. Σοβαρός, ψύχραιμος και με γνώση της κατάστασης στην περιοχή. Την ίδια άποψη είχα και στον πολέμο του Ιρακ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Αγαπητή Τασσούλα τι θέλετε να σας κάνω;
    Είπα προηγουμένως ποιά είναι η λύση.
    Στην χάβρα απο μαρίδες το σκυλόψαρο προσπαθεί να τις απομονώσει μία προς μία.

    Μην γίνεστε τόσο άδικα σκληρή. Το κοριτσάκι στο Λίβανο δεν απειλείται απο μένα, απειλείται απο τον πατέρα του, την οικογένειά του, την αδυναμία της μια διχασμένης χώρας να υπερασπισθεί την ανεξαρτησία της.
    Δεν είναι μία η πλευρά του κακού.
    Είναι πολύπλευρο.
    Ευχομαι να σταματήσει ο πόλεμος αλλά να που δεν μπορούν να χωρίσουν μεταξύ τους δυο μέτρα κατσάβραχα,τρεις ελιές και όσο έρημο χορταίνει το μάτι σου.
    Απογοητεύθηκα απο την Ισραηλινή ηγεσία που έδειχνε φιλειρηνικές διαθέσεις και προθυμία να διευθετήσουν το πρόβλημα μια και για τα καλά.
    Οι τρομοκρατικές οργανώσεις δεν παίρνουν απο λόγια.
    Η ισραηλινή αντίδραση όμως ήταν άκρα υπερβολική.

    Αδροδίτη,
    Δεν θα σε ήθελα στο Ζάλλογο ή στην Τουρκική εισβολή στην Κύπρο με νεογέννητο μωρό στην αγκαλιά να βυζαίνει και στο άλλο σου χέρι πιτσιρίκα να στριγγλίζει απο τον φόβο.

    θα έλεγες στον πατέρα, άνδρα και στον αδελφό σου να μην πιάσει όπλο στα χέρια του κανείς να υπερασπίσει τα παιδιά σου απο τον Τούρκο, WHATSOFUCKINGEVER!!!

    Σού εύχομαι ποτέ να μην γνωρίσεις τι θα πει ηρωίδα μάνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. @Stavros Katsaris Παρ Ιουλ 21, 05:47:33 μμ
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και είσαι "εθνικά επισφαλής!"...

    @piperoriza
    "Τόσο που ήθελα να κάνω και master σχετικό (Nationalism and Ethnicity) για να δικαιολογώ τον δογματισμό μου!"
    Αυτό λέω και εγώ εδώ και πολλά χρόνια :) Ποιο course σκεφτόσασταν αν επιτρέπεται;

    @Yosemite Sam Παρ Ιουλ 21, 11:57:42 μμ
    Ελπίζω να είναι ανέκδοτο! Ο "Το σωστό να λέγεται" είναι σχεδόν πάντα ανέκδοτο :)

    Υ.Γ. Και ήθελα για πλάκα να προτείνω στον ND να γράψει ένα Post για την Μέση Ανατολή. ND αν το γράψετε βάλτε καμιά διαφήμιση στην TV να μπουν 5-6 χιλιάδες κόσμος να γελάσουμε (κλάψουμε) λιγάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Α και για να γράψω εντός θέματος. Στην ταράτσα της εταιρίας που δουλεύω είχαν ανθίσει χειμωνιάτικα μέσα στο τσιμέντο κάτι λουλούδια! Θα προσπαθήσω την Δευτέρα να τα βγάλω φωτογραφία. Δύσκολο μιας και η ταράτσα είναι πλέον απαγορευμένη περιοχή :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. doctor μάλλον πρέπει να σε κοιτάξει κάποιος που έχει το nick σου για επάγγελμα. Τι ήταν ο προ προ .. προπαππους του καθενός έχει μικρή σημασία. Τα μέλη μίας εθνότητας καθορίζονται κυρίως από το πρόσφατο παρελθόν. Εκτός αν είσαι οπαδός του DNA test για τον ορισμό της καθαροτήτας μίας εθνότητας, οπότε πάμε αλλού.
    Από τον ιδιοκτήτη αυτού του του blog μέχρι την πλειοψηφία των σχολιαστών υπάρχει ένας διασκεδαστικός δεσμός ανοησίας.
    Και φυσικά αυτό δεν μπορεί να αποδειχτεί σε διάφορα θέματα που μπορείτε να κρυφτείτε πίσω από υποκειμενικές απόψεις. Μπορούμε όμως να το διαπιστώσουμε αυτό σε πιο αντικειμενικά θέματα, βγάζοντας συμπεράσματα για τον τρόπο που διαμορφώνει απόψεις ο κύριος Δήμου.
    Όταν γράφει για το linux ας πούμε με το ύφος χιλίων καρδιναλίων ή διάφορες τεχνολογίες με τις οποίες δεν έχει καμία σχέση πέρα από αυτήν του καταναλωτή, αναλύοντας στα αρθράκια του εικασίες και ανακρίβειες, εκεί βλέπεις την βλακεία να γιορτάζει με νταούλια και πυροτεχνήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. @dimitrizzzz

    πάντως όταν ο τρόπος με τον οποίον εκφράζεις τις θέσεις σου είναι προκλητικός και επιθετικός

    συμβάλλεις στο να παρεξηγείσαι( ακόμα και αν στην ουσία των όσων λες υπάρχει κάποια δόση αλήθειας ) , με αποτέλεσμα να απορρίπτονται ως απλή συκοφαντία.

    και αναρωτιέμαι αν σκοπίμως θέλεις να διαλύεις ένα ποστ.. και γιατί τελικά να το θέλεις αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Το ολοκαύτωμα; Δεν θα το θίξουμε αυτό σήμερα; Γιατί σχεδόν όλα τα άλλα "κλασικά" τα είπαμε.

    Δε σοβαρευόμαστε λίγο λέω 'γω... Άντε πια με τις βλακείες σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ε μα είναι να μην γίνεται κανείς επιθετικός;
    Ο ένας λέει οτι για να λέμε οτι είμαστε ΈΛληνες πρέπει να φέρουμε πιστοποιητικό εθνικότητας του προπροπροπροπροπρο ... προ ... προ προ προπαππου μας.
    Η άλλη λέει να μην παίρνουμε τα όπλα σε καμία περίπτωση (πως στον πούτσο θα αμυνθούμε).
    Το 99% όσων γράφουν εδώ πετάνε την μαλακία τους,από τον τελείως δικό τους κόσμο όπου ζούνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. @ergo
    Άργησες λιγάκι :) από την συνθήκη για την Ευρωπαϊκη Ενοποίηση (στα Ελληνικά συνθήκη του Maastricht) οι πολίτες μιας χώρας-μέλος της Ε.Ε. που διανέμουν σε κάποια άλλη μόνιμα μπορούν να ψηφίσουν στις δημοτικές και στις Ευρωπαϊκές εκλογές. Με ή χωρίς πικροδάφνη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. DimitrizZzZz said...
    Ε μα είναι να μην γίνεται κανείς επιθετικός;


    πιστεύω πως από το να προσβάλλεις τον άλλον, και κυρίως τον οικοδεσπότη(που δεν είναι και ο περιπτεράς της γειτονιάς εδώ που τα λέμε έτσι?), θα ήταν καλύτερο να προτιμήσεις με επιχειρήματα να υποστηρίξεις τη γνώμη σου.

    και σε τελική ανάλυση μην έχεις απαίτηση να σε καταλάβει ο άλλος ή να συμφωνήσει μαζί σου πάντα. δημοκρατία έχουμε. αν κάθε φορά που διαφωνούμε βριζόμαστε τότε να το κλείσουμε το μαγαζί.

    Και τέλος, θα συμφωνήσω μαζί σου διαφωνόντας με την άποψη της "γενετικής" που ειπώθηκε.

    πράγματι ως πολίτης ενός κράτους δε νοείσαι βάσει DNA αλληλουχίας βάσεων, αλλά με το αν συμμορφώνεσαι-συμφωνείς και εκφράζεσαι με τις Ιδέες και τις Αρχές που εκφράζονται από τους νόμους και τις αξίες που επικρατούν σε αυτήν. σε αυτό θα συμφωνήσω πάντως μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Aphrodite said "Gi afto to leo. O monos tropos na stamatisei i paranoia einai NA MIN PIGAINEI POTE KANEIS. NA MIN PAIRNEI OPLO POTE KANEIS.

    KANENAS WHATSOFUCKINGEVER!!!"

    Σωτη είπε"Ο μιλιταρισμός καραδοκούσε σ’ όλη τη διάρκεια της ιστορίας και συχνά κυριαρχούσε. Για μένα, που είμαι ουτοπίστρια, ανεδαφική και δεν ξέρω τι μου γίνεται, είναι ανάγκη να καταργηθούν αμέσως οι στρατοί.



    Αλήθεια, πως βλέπετε τα γεγονότα των ημερών; Σας τρομάζει η επίδειξη ισχύος και αλαζονείας εκ μέρους των ΗΠΑ; Θα μπορέσει η Ευρώπη να γίνει το αντίπαλο δέος, ή να τα περιμένουμε όλα απ’ τη φαινομενικά αδιάφορη Κίνα, που χωρίς πολέμους και διαμάχες αρχίζει να «απορροφά» το ένα μετά το άλλο τα κράτη της ανατολικής Ασίας;



    Με τρομάζουν οι ΗΠΑ, με τρομάζει η Ευρώπη – που δεν διαφοροποιείται αρκετά από τις ΗΠΑ – με τρομάζει το Ισλάμ που επηρεάζεται όλο και περισσότερο από τους φονταμενταλιστές. Με τρομάζει η καταστροφή του πλανήτη και η ανθρώπινη βλακεία. Γενικά, μου έχει κοπεί το αίμα. Σοβαρολογώ: πολύ πρόσφατα παραδέχτηκα το μέγεθος της ανθρώπινης κακίας και ανοησίας. Πρόκειται για μια γελοιότητα του ανθρωπίνου είδους.



    Υπάρχει, άραγε, «κανένας χρήσιμος πόλεμος»; αναρωτιέται ο Νέλσον στο βιβλίο σας. Το ίδιο και ’μεις. Τι λέτε;



    Υπάρχουν αμυντικοί πόλεμοι. Κάτι πρέπει να κάνεις όταν ο Χίτλερ εισβάλλει στο σπίτι σου. Αυτό δεν σημαίνει ότι αντιφάσκω με τα παραπάνω περί κατάργησης των στρατών. Η κατάργηση των στρατών είναι ουτοπία, αλλά δεν πρέπει ποτέ να σταματήσουμε να πιστεύουμε στις ουτοπίες.



    Τελικά, οι σημαίες θα έπρεπε μόνο να «χρησιμεύουν για παρασόλ»;



    Μάλλον. Και για πετσέτες στην πλαζ.



    Πιστεύετε ότι θα μπορούσε στη σημερινή εποχή να βγει ένας άγγλος ή αμερικανός βουλευτής και να ξεστομίσει τα λόγια του Έντμουντ: «… να πάψουμε να πιλατεύουμε την Ινδία, την Αφρική, κι ό,τι άλλο βρίσκουμε μπροστά μας! Ή μάλλον δεν το βρίσκουμε μπροστά μας, κουβαλιόμαστε στα πέρατα της γης για να το πιλατέψουμε»;



    Αποκλείεται. Διάγουμε περίοδο πολλαπλών εθνικισμών.



    «Χάνουμε χρόνο πολεμώντας κι έπειτα πεθαίνουμε». Αυτό θα μπορούσαμε να το πούμε και για τη σύγχρονη ζωή, έτσι; Εννοώ, όλος αυτός ο αγώνας, όλη αυτή η αγωνία για τον αύριο, δεν μας κάνει να απολέσουμε της ζωής το σήμερα;



    Γι’ αυτό συνιστώ αταραξία. Να είμαστε ολιγαρκείς, να αγαπάμε τον κόσμο, να κάνουμε το καλό, να διαβάζουμε βιβλία, ν’ ακούμε μουσικές, να χαιρόμαστε που είμαστε ζωντανοί, να περιφρουρούμε τη δίκαιη ειρήνη. Διδακτισμοί, θα μου πείτε! Ε, τι να κάνουμε, διδακτισμοί. Το ζήτημα είναι να βρίσκουμε χαρά στη ζωή και να ξεχωρίζουμε τα σημαντικά από τα ασήμαντα πράγματα. Εμείς οι Έλληνες - ειδικά εμείς οι Έλληνες – είμαστε λαός-μοιρολογίστρα.



    Αλήθεια, τι έχετε να πείτε για την εθνική κλάψα των ελλήνων; Γιατί αρέσει στον έλληνα να τα βλέπει όλα μαύρα και να προβλέπει τα χειρότερα, ακόμη και όταν όλα πηγαίνουν καλά ή έστω προς το καλύτερο;



    Δείτε τι συνέβη με τις πλημμύρες του Δούναβη. Οι Τσέχοι προσπαθούσαν να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον ώστε να μη γίνουν χειρότερες καταστροφές. Δεν στέκονταν στην πόρτα του πλημμυρισμένου σπιτιού τους να ωρύονται ότι φταίει ο πρωθυπουργός. Δεν εμφανίστηκαν τσεμπεροφόρες να χτυπιούνται υστερικά. Στις κηδείες οι άνθρωποι του Βορρά και της Δύσης δεν πονάνε λιγότερο απ' όσο πονάμε εμείς: η απώλεια είναι μια από τις μεγαλύτερες οδύνες του ανθρώπου. Όμως εμείς κάνουμε θεατρικά νούμερα, ουρλιάζουμε, λιποθυμάμε, θέλουμε να πέσουμε στον τάφο...Είμαστε υποκριτές, μικρόψυχοι...Φταίει κι ο ίδιος ο λαός που είναι μαραζιάρης, όπως λέει κι ο Σαββόπουλος. Φταίει για όλα όσα παθαίνει.

    ********
    Άδικο έχω που τη λέω Σώτη και με μαλώνει συν τοις άλλοις; "Εγώ δεν είμαι μεγάλη, θα μπορούσα και να ήμουνα κόρη της" μου λέει.

    Εντάξει κοπελιά. Δε σε είπαμε και Αργύρη Καμπούρη!

    Τα greeklish είναι ασέβεια προς το πολυπληθές κοινό σου. Και η εργοτελίνα έχει προβλήματα με το pc της. Να πάτε αυριο και οι δύες στο γιατρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. @adhoul,

    "σίγουρα θεωρητικά άμα δεν παίρνει όπλο ΠΟΤΕ - ΚΑΝΕΙΣ θα ήταν πολύ ωραία τα πράγματα.

    αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορούμε να συγκρίνουμε εξ'ίσου τον Ελληνο-Τουρκικό πόλεμο του '21 με την κατάσταση στη Μέση Ανατολή.

    Εσείς δηλαδή πιστεύετε πως πρόκειται για το ίδιο πράγμα?"

    An ennoeite maxairi/xatzari me vomva, e, profanos oxi... Otan peftoun vomves, den prolavaineis kan na skefteis, you are too busy leaving a nice stain on the ground... Or just debris....

    Aplos skeftomai an exeis kapoia defterolepta na skefteis, tote ti ginetai? Yperisxyei ti akrivos?...

    Den ksero an eixate diavasei ton "Lazaro" stou heinz... Na vazate mi mikri allagi sto senario, esas anamesa ston "X" kai sto paidi sas...

    Trella. Oxi, beyond. Trella einai toso mikri leksoula, akomi ki i paranoia...tosida.

    Skeftomai ton titlo tou post, "To adynaton" apo tin anapodi. To adynaton na to kaneis, ADYNATON na vlapseis anthropo, mipos under certain circumstances telika...

    Poly mavrila adhoul, eilikrina. Exo arrostisei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. @Yosemite Sam

    Τι περίμενες δηλαδή να ακουστεί στη βουλή των εφήβων? Αυτοί άλλωστε που επιλέγουν τις εκθέσεις των παιδίων θα πρέπει να μοιάζουν με αυστηρούς γυμνασιάρχες παλαιάς κοπής.

    Αν ακούγονταν κάτι πραγματικά επαναστατικό ή καταγγελτικό του συστήματος μέσα στη βουλή, οι πατέρες του έθνους θα έτρεχαν να κρυφτούν.

    Η νεολαία στο σύνολό της είναι πιστεύω αρκετά αποστασιοποιημένη από τέτοιες αντιλήψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Yosemite Sam είσαι ψεύτης και συκοφάντης.

    Κι όχι μόνο.Είμαι επίσης όργανο του διεθνούς κεφαλαίου,των σιωνιστών,μασόνος και ελεεινό σκουλίκι.

    Μην ταράζεσαι όμως φίλε μου απολλύων.Ο καιρός γαρ εγγύς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Yosemite Sam said...

    είπε και είπε γρήγορα ξεχνάνε ωρισμένοι φαίνεται.
    Όχι όμως η βραβευμένη νεολαία μας, ο σπόρος της πικροδάφνης που φύτρωσε με περηφάνεια και γενναιότητα.

    Άστε τον Πρετεντέρη, απο τους πιο φοβιτσιάρηδες Έλληνες δημοσιογράφους.
    Έφαγε κάτι γερές κουτουλιές στην καριέρα του και έμαθε να παπαγαλίζει τον εκδότη του.
    Ίσως το μήλο κάτω απο την μήλιά έπεσε αλλά δεν έχει την μαεστρία του τυχοδίωκτη καταφερτζή, του αείμνηστου πατέρα του, που κατόρθωσε και ψάρωσε ολόκληρη Ελλάδα με την brain-dead "γειτονιά" στις προσταγές της Χούντας για χρόνια.
    Με την μεταπολίτευση μάζεψε τις οφειλετικές και με το παραπάνω απο τους πρώην καταδιωκόμενους φακελλωμένους "αριστερούς" που του χρωστάγανε.
    Sam πάλι ρίχνεις σφαίρες στις μουστάκες σου; :)


    -> Ιωαννιδίσκο καλύτερα να είναι καποιος ανέκδοτος παρα "εκδιδόμενος,η,ο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. @aphrodite

    χωρίς να καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς,

    σου είπα πως θεωρητικά χωρίς πόλεμο τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα(και χωρίς πείνα και χωρίς αρρώστιες και χωρίς φυσικές καταστροφές και και και και και .. )


    ΟΜΩΣ

    ήθελα επίσης να πω πως δεν μπορούμε και δεν πρέπει να κρίνουμε τα πάντα με τα ίδια μέτρα και τα ίδια σταθμά. Δηλαδή βρίζουμε τις ΗΠΑ ή το ΙΣΡΑΗΛ αλλά δε βρίζουμε τη ΧΕΖΜΠΟΛΑΧ? Ή Τους ΤΑΛΙΜΠΑΝ? Ή το βρώμικο παιχνίδι των ΣΗΙΤΩΝ π.χ ? Ή το βρώμικο παιχνίδι που παίζουν τα ΤΟΠΙΚΑ οικονομικά lobby που πατάνε επί πτωμάτων?

    Ποιος μπορεί να μου πει τελικά

    (α) πως οι ΤΑΛΙΜΠΑΝ και η ΧΕΖΜΠΟΛΑΧ (π.χ) σκοτώνουν λιγότερους και αποσταθεροποιούνε την κατάσταση λιγότερο από ότι οι ΗΠΑ

    (β) πως τα πράγματα δουλεύουν ρολοί μέχρι που πάνε οι "αλήτες" οι Αμερικανοί που λένε πολλοί, για να τα φάνε όλα.

    Και τελικά γνωρίζουμε τόσο καλύτερα εμείς ποια είναι όντως η αλήθεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. @bdb mou,

    Dressed to kill my boy! Apisteftos!

    Mono pou simera eimai se allo mood... Do you take rainchecks?
    ;)

    PS- toulaxiston esy katalaves... "kapos prepei an amyntheis" diaole - aplos to pos DEN tha ftaseis ekei einai to thema... Ki an ftaseis ekei, liiigo prin, ti stigmoula prin ginoun ola kimas, prin xathei kathe ennoia megaleiou kai nikis tou anthropou sti zoi kai tin eksypsosi tou, an all "weapons" are dropped?... An?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. απολλύων

    Π.Παπαβασιλείου

    petros@pegasus.gr

    μπορεις να γραφτεις στην εφημερίδα
    και να το διαβασεις όλο...

    Αυτοί που ενδιαφερονται
    περισσότερο για τις εκλογες
    ειναι οι Πολωνοί και οι
    Λιθουανοί...


    Ειναι πραγματιστης ο ανθρωπος...
    όχι και αριστεριστης.....
    Θα πέσει o Τσε,να μας πλακώσει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. @Aphrodite

    για τα ελληνικά που σου λείπουν κάνε κλικ εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. "Το σωστό να λέγεται said...

    Άστε τον Πρετεντέρη, απο τους πιο φοβιτσιάρηδες Έλληνες δημοσιογράφους.
    Έφαγε κάτι γερές κουτουλιές στην καριέρα του και έμαθε να παπαγαλίζει τον εκδότη του. "


    καλά αυτό δηλαδή τι σημαίνει? πως επειδή "έφαγε κάτι γερές κουτουλιές στην καριέρα του" πρέπει να τον βάλουμε στην black list μας και ότι λέει να το απορρίπτουμε?

    δεν κατάλαβα δηλαδή?

    μάλιστα εγώ το άρθρο δεν το ήξερα και το έμαθα τώρα ( ευχαριστώ τον yosemite νομίζω που το παρέθεσε )

    και ήταν και ιδιαίτερα απολαυστικό.

    γιατί το παραμύθι με τη βουλή των εφήβων καλά κρατεί.

    έχω φίλο που επειδή πριν 4 χρόνια πήγε στη βουλή των Εφήβων έχει επαναπαυθεί στις δάφνες του και με καμάρι μου λέει " εμείς οι έφηβοι βουλευτές είμαστε ισόβια βουλευτές "

    άντε ας αφήσουμε αφορισμούς και ας δούμε το περιεχόμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. @Απολλύων Σαβ Ιουλ 22, 12:38:23 πμ
    Δεν καταλαβαίνω τι λέτε... "ο ρατσιστής και δημοκράτης συντάκτης του Έθνους" Ως ένα σημείο το ποιος ψηφίζει στις τοπικές εκλογες δεν το αποφασίζει η Ελληνική ή η Βρετανική Κυβέρνηση (Αγγλική Κυβέρνηση δεν υπάρχει) αλλά οι συνθήκες της Ε.Ε. και δεδομένου ότι σε αυτό το comment σας δεν κατάλαβα το point σας προτρέχω να δηλώσω πως η απόφαση της Ε.Ε. σχετίζεται με την πολιτική ενοποίηση της Ε.Ε. και όχι με τον αποκλεισμό των τρίτων.

    Μπορείτε να εξηγήσετε και το σχόλιο σας Σαβ Ιουλ 22, 12:26:10 πμ?

    @Yosemite Sam
    Είμαστε συνάδελφοι!!!! θες να φτιάξουμε μια συντεχνία;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. @Το σωστό να λέγεται said...
    -> Ιωαννιδίσκο καλύτερα να είναι καποιος ανέκδοτος παρα "εκδιδόμενος,η,ο".

    Αυτός είμαι εγώ; ή άδικα την ψώνισα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Yosemite Sam said...

    Κι όχι μόνο.Είμαι επίσης όργανο του διεθνούς κεφαλαίου,των σιωνιστών,μασόνος και ελεεινό σκουλίκι.

    Τοχεις πιασει το νόημα βλέπω Σαμ. Με ορισμένους εδώ μέσα μόνο πλάκα μπορείς να σπάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. adhoul said...

    "Και τελικά γνωρίζουμε τόσο καλύτερα εμείς ποια είναι όντως η αλήθεια?"

    aphrodite said...
    @adhoul,

    aaaaaakrivos!
    :(

    .....



    το "ακριβώς" υποθέτω σημαίνει
    " ναι γνωρίζουμε καλύτερα ποια είναι όντως η αλήθεια "

    τι να σου πω,

    συνεχίζω να κρατάω τις επιφυλάξεις μου.

    πάντως μου κάνει εντύπωση αυτή η τόση βεβαιότητα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Όχι όμως η βραβευμένη νεολαία μας, ο σπόρος της πικροδάφνης που φύτρωσε με περηφάνεια και γενναιότητα.

    Σωστέ όπως έχω ακούσει η κρατική τηλεόραση δυσκολεύεται τα τελευταία χρόνια να βρεί άξιους αντικαταστάτες για περιγραφή των παρελάσεων.

    Δεν κάνεις καμμιά αίτηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. @adhoul,

    gm ta greeklish mou gm!!!

    Afto akrivos enoo, oti DEN, oxi oti nai (dld nai, gnorizoume!) Pos einai dynaton?!?!?!

    Ti egine, mas eriksan kati (pikrodafni?!) sto nero simera?


    A, miso,kseroume kai mia alitheia:

    Zoes.
    Paidia.
    Na xanondai.

    O-X-I!

    Gia kanena logo!
    ('(


    ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. "Όχι όμως η βραβευμένη νεολαία μας"
    Πότε έγινε αυτό;;; ποιος το διοργάνωσε;;; το Mega; Η ΝΕΤ; O APLHA; Ο Βήτα; ποιο περιοδικό ή εφημερίδα δίνει το ΣΥΛΕΚΤΙΚΟ DVD;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Aγγελε είσαι αστέρι! το είχα δει πριν σήμερα, είπα wow! κοίτα τι βρήκε ο άτιμος, αλλα μετά με ένα laptop, το scroll up είναι σκέτη πικρα, οποτε δεν το ξαναβρήκα το link σου!

    'Sευχάριστο πολύ τερματοφύλακα μας!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. aphrodite said...

    A, miso,kseroume kai mia alitheia:

    Zoes.
    Paidia.
    Na xanondai.

    O-X-I!
    Gia kanena logo!
    ('(


    Οπότε συμφωνούμε ότι η αλήθεια είναι δύσκολο πράγμα? κατάλαβα καλά έτσι?

    απλά μερικές φορές ρε συ τα πράγματα είναι πιο πρακτικά. δηλαδή το ξέρουμε ή όχι στη Μέση Ανατολή π.χ τα πράγματα είναι περίεργα π.χ υπάρχουν σε μεγάλο βαθμό τρομοκρατικές οργανώσεις. δηλαδή τι πρέπει να γίνει? να πούμε άστους να κόψουν το λαιμό τους να σκοτώνονται μεταξύ τους?

    πιστεύω αυτή για εμάς(τους "δυτικούς", είναι η γελοία λύση). αλλά γιατί να είναι η καλύτερη δεν κατάλαβα? όταν επί εκατονταετίες σκοτώνονταν η Δύση ήταν καλύτερα?? δεν υποτίθεται ότι πάμε μπροστά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. @Yosemite Sam
    “Σωστέ όπως έχω ακούσει η κρατική τηλεόραση δυσκολεύεται τα τελευταία χρόνια να βρεί άξιους αντικαταστάτες για περιγραφή των παρελάσεων.”

    Μπα, μάλλον υπάρχει καλύτερο πόστο για τον «Σωστό...» στην κρατική τηλεόραση:
    Μετά τις 2 τα ξημερώματα να κάνει «τουουου» μέχρι το πρωί

    ΥΓ: Ιησούς Χριστός νικάει, και τα κακά σκορπάει, εγώ θα είμαι το φυλαχτό που θα σε φυλάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Ανέφερα συγεκριμένα επιχειρήματα, όπως την γελοία αρθρογραφία του θέματα αντικειμενικά, όπως οι διάφορες τεχνολογίες.
    Εκεί δεν μπορεί να κρυφτεί σε υποκειμενικότητες, ούτε μπορεί να ξεφύγει με κατηγορίες ρατσισμού.
    Ο άνθρωπος είναι για γέλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. aphrodite δεν πας να πλύνεις κανά πιάτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. -> AdHoul

    Συγγνώμη παράσύρθηκα, αλλά και μια στο άρθρο του έγραφε τέτοιες ανοησίες περι πατριωτισμού, μια και ο συγκεκριμένος άνθρωπος το μόνο ιδανικο που σέβεται είναι το χρήμα, ήταν απαράδεκτο να σχολιάσω τα ασχολίαστα.

    Σχολίασα την πραγματικότητα και στο περιεχόμενο λοιπόν.
    Πώς ένας "δημοσιογράφος" γίνεται δημιοσιογράφος παίζοντας και χάνοντας απο το αφεντικό του στην κρεμάλα.

    Όσο για τον φίλο σας απο την Βουλή των Έφήβων απορώ πως είναι ακόμη φίλος σας.


    -> ιοαννιδίσκε
    δεν την ψωνίσατε σαν ψώνισαν.
    Το πως σας κατάφεραν και δεν το καταλάβατε είναι ανέκδοτο στο blog.

    -> Sam αυτο ήταν μεγάλη προσβολή. Ετοίμασε τα εξάσφαιρα.
    We'll meet at the Tombstone high noon.
    Σε τόπο και ώρα Ελλάδος, το καφενείο στα τέλος της ανάβασης Διστόμου (Split Mouth) μεσάνυχτα την επόμενη Πανσέληνο.

    Yosemite Sam, φίλησε την αγαπημένη σου αγελάδα. Μπορεί να είναι για πάντα αντίο.

    -> αδροδίτη said...


    Zoes.
    Paidia.
    Na xanondai.

    Ναι απο τον δαίμονα της ασφάλτου.
    Έχουμε χάσει περισσότερες ζωές τα 30 τελευταία χρόνια απο το Έπος της Αλβανίας.

    Εδω δεν μιλάμε για ακατανόητη χασούρα νεανικής ζωής;

    Αλλά όποιος μιλάει για ήρωες σ' ένα αμυντικό πόλεμο γινεται "κράμα μισαλλοδοξίας, εθνικής φιλολογίας επιπέδου σχολικής επετείου, φτηνών στερεότυπων, μεγαλόσχημης κοινοτοπίας και θράσους".
    Είδαμε την αντίσταση εναντίον της Χούντας απο τους "αντιστασιακούς" του στύλ υιού Πρετεντέρη.

    Αντί για επιδότηση σε ξενοδοχειακές μονάδες πήραν θέση επίσημου δημοσιογράφου άνευ πτυχίου στην ΥΕΝΕΔ.

    Αντιστάθηκαν στην δουλειά τα παιδιά, όπως οι αιωνόβιοι φοιτητές.


    -> Ζόρρο
    Πήρες το χαρτζιλίκι απο τον γέρο. Αν όχι σε προσλαμβάνω για σωματοφύλακα.
    Θα κυκλοφορήσω με πολύ ρευστό αύριο το βράδυ (γλεντάω τα κέρδη της Microsoft) και χρειάζομαι τουλάχιστον έναν meathead για ασφάλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. @adhoul,

    Ένα βήμα bros, πέντε πίσω... Πετρέλαια, οικονομικό-εμπορική μοναρχία, διαιρει και βασίλευε, πουλάμε και όπλα on the side (αυτό που το πας?!?!?)... E, το είπαμε, να τους εκπολιτίσουμε, να τους σταματήσουμε τα σφαξίματα, να τους διορθώσουμε: "Aaaa! O viasmos anthropinis aksias, me missionary position, na kathagiazetai parakalo, merci!"

    Tromara mas!!!

    Sygnomi filoi, simera deeee...

    Kalhnyxta se olous!
    ('(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Το σωστό να λέγεται said...

    -> AdHoul

    Σχολίασα την πραγματικότητα και στο περιεχόμενο λοιπόν.
    Πώς ένας "δημοσιογράφος" γίνεται δημιοσιογράφος παίζοντας και χάνοντας απο το αφεντικό του στην κρεμάλα.



    αν κατάλαβα καλά ακριβώς ο Πρετεντέ σχολίαζε ΑΡΝΗΤΙΚΑ τα επιχειρήματα των "έφηβων βουλευτών"υπέρ άκρατου εθνικισμου, οπότε ορθά πιστεύω έπραξε? όχι?

    @DimitrizZzZz said...

    aphrodite δεν πας να πλύνεις κανά πιάτο;


    Dimitrizzzz πιστεύω είσαι προσβλητικός και άδικος. τελοσπάντων συνέχισε όπως νομίζεις. απλά πιστεύω είναι λάθος να βριζόμαστε έτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. @dimitrizzzzz
    Αναφερόμενος στον ΝΔ:
    “Ανέφερα συγεκριμένα επιχειρήματα, όπως την γελοία αρθρογραφία του θέματα αντικειμενικά, όπως οι διάφορες τεχνολογίες.”

    Επειδή θυμάμαι πολύ καλά αυτά που έγραφε για το Linux, εκτίθεσαι άσχημα με τις σαχλαμάρες που γράφεις.
    Αλλά μάλλον αυτό επιδιώκεις, έτσι δεν είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. aphrodite said...
    @adhoul,
    Ένα βήμα bros, πέντε πίσω... Πετρέλαια, οικονομικό-εμπορική μοναρχία, διαιρει και βασίλευε,

    εφόσον είσαι σίγουρη ότι τα πράγματα ήταν καλύτερα και έγιναν χειρότερα, σέβομαι την άποψη σου και πάω πάσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. χαχα τι λες ρε zoro, όποιος ασχολείται με linux τον Δήμου τον αναφέρει σαν ανέκδοτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. @Το σωστό να λέγεται
    "-> ιοαννιδίσκε
    δεν την ψωνίσατε σαν ψώνισαν."
    Εν αντί-χριστε αδελφέ μου ότι και να γράψετε δεν πρόκειται να με προσβάλετε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. @adhoul,

    Einai asteio to thema mou, pangosmio fainomeno pc, den kleinei to rimadi - ela theouli mou! Opote se diavasa (sto telos tha to ekparathyroso!).

    Afto to ena vima bros fysikakanei diafora, terastia. Afou omos to kanoume, ti kanoume ki ola t'alla piso? Afto itan pou elega...

    Me ta greeklish mallon deeee... Xamenoi sti metafrasi...
    ('(

    Boro tora na pao gia ypno pls? (kano sovaro bid gia thesi stin YENED na kano ki ego tuuuuuuuuuu! Geia sou zorro!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Κατα την προσφιλή μας τακτική μπορούμε τώρα να εγκαταλείψουμε το εθνικιστικό γήπεδο και να αναπτύξουμε το..συναφές θέμα του linux.

    Ελπίζω μέχρι το πρωί ο λευτέρης να μας ενημερώσει και για την τιμή των οπωροκηπευτικών στην οκλαχόμα.

    Καληνύχτα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. @dimitrizzzzz
    "χαχα τι λες ρε zoro, όποιος ασχολείται με linux τον Δήμου τον αναφέρει σαν ανέκδοτο"

    Η στήλη του στο RAM λεγόταν "από τη σκοπιά του απλού χρήστη" και όχι "systems administrator guide".
    Και από τη σκοπιά του απλού χρήστη το Linux είναι έτσι ακριβώς όπως το περιγράφει... Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι το σύνολο σχεδόν των απλών χρηστών είναι με Windows και όχι με Linux.
    Νομίζω ότι είμαστε off-topic, προτείνω να το σταματήσουμε εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Yosemite Sam said...
    Κατα την προσφιλή μας τακτική μπορούμε τώρα να εγκαταλείψουμε το εθνικιστικό γήπεδο και να αναπτύξουμε το..συναφές θέμα του linux.

    Ελπίζω μέχρι το πρωί ο λευτέρης να μας ενημερώσει και για την τιμή των οπωροκηπευτικών στην οκλαχόμα.


    με φορμή αυτό το ποστ, να πω πως κάποιοι εδώ μέσα έχουν εκπληκτικό χιούμορ- απλά μερικές φορές το χρησιμοποιούνε με μεγάλο συντελεστή οξύτητας, και από φάρμακο το μετατρέπουν σε δηλητήριο.

    ας προσπαθήσουμε να κρατάμε τους τόνους σε ωραίο επίπεδο...

    ...μπας και μάθουμε και τίποτα!

    have a nice one.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Κι εγω απλός χρήστης αλλά τις βλακείες που έλεγε αυτός μόνο απλός βλάκας τις λέει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. -> αδροδίτη
    Me ta greeklish mallon deeee... Xamenoi sti metafrasi...
    Ε μα πες το!

    Το ΥΕΝΕΔ παντως όλο δικό σου.
    Στο χαρίζω. Μια απορία όμως. Κάνει τηλεοπτικά tuuuuuuuuuu το κέρατο;

    -> Λευτέρης είπε:
    "είναι σαν να πάσχει κανείς από ναυτίες και να εργάζεται σε καράβι στον Ατλαντικό..."

    Πολύ καλό!
    Είναι σαν να πασχεί κανείς απο κλειστροφοβία και να κάνει αίτηση στα ανθρακωρυχεία του Κεντάκι.

    -> Rallou said...
    "καθε φορά που βλέπω την "κοντο-λύσσα" στην τ.ν. εσένα σκέφτομαι..."
    Δώσε φώτο στο profile.

    -> Adhoul
    Η πικροδάφνη είναι τοξική με μεγάλο συντελεστή οξύτητας. Λόγοι επιβίωσης απο τα επιθετικά ζωά.

    Ορθά έπραξε ο Πρετεντέρης στην κριτική των πιστεύω της Νεολαίας μας στην Βουλή των Εφήβων;

    Κατινιά έπραξε ο Πρετεντέρης. Θα προτιμούσε να ήταν οι μισοί νέοι τοξικομανείς για να είναι έτσι πιο "μοντέρνοι και Ευρωπαίοι".
    Όταν έβγαλε ο Νίκος Παπανδρέου το βιβλίο ο Ι. Κ. Πρετεντέρης πέταξε τις κατινιές του ότι τάχα ο μπαμπάς έδωσε διαταγή να βγουν σεργιάνι τα κομματικά στελέχη στα βιβλιοπωλεία.
    Συνηθισμένος νεποτισμός στην οικογένεια Πρετεντέρη.
    Όταν όμως το βιβλίο έγινε εξαψήφιο best seller στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, μούμια ο Πρετεντέρης.
    Βλέπετε το Βήμα τότε ήταν ακόμη αντιπαπανδρεικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Καλά Λευτεράκη εσύ είσαι προφανώς βλάκας, φαίνεται σε κάθε σου σχόλιο.
    Το μόνο χειρότερο απο ένα αμερικανάκι είναι κάποιος που προσπαθεί να είναι αμερικανάκι.

    Υ.Γ. Το Linux είναι τσάμπα, δεν έχει έξοδα, και σίγουρα δεν είναι ασχολία πλουσίων. Πάρε κανα νυχοκόπτη για τα νύχια, γιατί σε βλέπω να καταλήγεις να τα βάφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Οι "κηπουροί" απ'ότι βλέπω στα τελευταία comments, έχουν ξεσαλώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. το μουνί της μάνας σου ρε φλώρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Της σημαίας σου ο ιστός μίζερε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Λόγω εξωτερικής εργασίας από το πρωί και καπάκι ύπνο (ήμουν πολύ κουρασμένος), μπήκα αργά στο blog, αφού πέρασα και άφησα πρώτα ένα "δωράκι" στο "Μαύρο Γάτο" (μάλλον θα γίνω εγώ το ...μαύρο πρόβατο). Μπροστά στα μηνύματα μίσους που διάβασα στο αισχρό post του πρώτου (αλλά και σε άλλα, ακόμα κι εδώ γράφτηκαν απίστευτα πράγματα), θαρρώ πως τα προχθεσινά δήθεν "επεισόδια" με τον Γάτο ήταν αστεία υπόθεση (παιχνίδια με τις λέξεις και κάποια πειραγματάκια).

    Μου αρέσει που "βρήκα τον μπελά μου" και ζήτησα και συγγνώμη, επειδή απλά υπερασπίστηκα την άποψή μου χωρίς να επιτεθώ αναίτια σε κανέναν (εκτός από κάποιους που επιτέθηκαν πρώτοι - και όχι σε όλους), ενώ εδώ έχουν γραφτεί απίστευτες κακίες και χυδαιότητες (προς τον Γάτο και κάποιους σχολιαστές) και κάνετε και "διάλογο" μαζί τους από πάνω, αντί να τους κόψετε το βήχα. Θα κρατήσω ως επιστέγασμα το "εκπάγλου καλλονής" του DimitrizZzZz (Σαβ Ιουλ 22, 04:48:23 πμ), αλλά υπάρχουν ΠΟΛΛΑ ακόμα (έχω κάνει save τη σελίδα).

    Καλά λέω πως η μπλογκόσφαιρα πάει κατά διαόλου! Δυστυχώς, επιβεβαιώνομαι περίτρανα :(

    Μήπως θα πρέπει να σκεφτούμε κάτι διαφορετικό; Ένα ειδικό site π.χ. με ψύχραιμες απόψεις και κριτική στα πράγματα (φυσικά χωρίς σχόλια ή με αυστηρό moderation). Υποθέτω πως η "αίγλη", το όνομα και το κύρος του γάτου μπορούν να το καταστήσουν ευρύτερα γνωστό, χωρίς να καταβληθεί ιδιαίτερη διαφημιστική προσπάθεια. Εδώ πέρα μαζεύεται ο κάθε πικραμένος να πει το μακρύ του και (κυρίως) το ...κοντό του ;)

    ΔΕΝ είδα καθόλου ειδήσεις σήμερα (χθες) και μάλλον πολύ καλά έκανα. Έχασα και τη "ζωηρή" συζήτηση εδώ στο post (και ΠΑΛΙ πολύ καλά έκανα - ακόμα καλύτερα μάλιστα). Μακριά από μας το μίσος, οι προκαταλήψεις και οι "συλλογικές ευθύνες". Η προπαγάνδα και τα αβίαστα συμπεράσματα δυστυχώς ζουν και βασιλεύουν (απλά μετακόμισαν από τα ΜΜΕ στα blogs).

    Προσυπογράφω κι εγώ τα σχόλια των Σταύρου Κάτσαρη (Παρ Ιουλ 21, 05:47:33 μμ), Doctor (Παρ Ιουλ 21, 05:57:42 μμ), Nifalios (Παρ Ιουλ 21, 10:29:22 μμ), Αφροδίτης (Παρ Ιουλ 21, 11:45:29 μμ), Yosemite (όλα του), BadlyDrawnBoy (Σαβ Ιουλ 22, 12:38:11 πμ), Adhoul (σχεδόν όλα του) και όσα άλλα στάθηκαν σε κάποιο επίπεδο (ακόμα και με κακιούλες ή ειρωνεία, αλλά με ΕΠΙΠΕΔΟ).

    Για τις φαιδρότητες της Βουλής των Εφήβων είχα κάνει κι εγώ σχόλια παλιότερα, αλλά δεν είχα παραθέσει αποσπάσματα από τα λογύδριά τους. Μοιάζουν αρκετά με κάποιες ακατάσχετες παπαρολογίες που γράφτηκαν εδώ μέσα - δε χρειάζεται να κάνω ειδικό σχόλιο.

    Κάποιοι πάντως από τους "αγνούς" χριστιανούς αγωνιστές μας του '21 έσφαζαν, βίαζαν και λεηλατούσαν Μουσουλμάνους και Εβραίους για μέρες στην "επική" και "θεάρεστη" Άλωση της Τριπολιτσάς, την οποία τόσο όμορφα ("το χορτάρι δροσιζόταν από το αίμα των βρεφών" και άλλα καλολογικά στοιχεία) και παραστατικά, περιγράφει ο "εθνικός" μας ποιητής στο ποίημα, του οποίου οι δυο πρώτες στροφές αποτελούν τον "εθνικό" μας ύμνο.

    Με τις ...υγειές μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Νίκο, αν το blog δεν επιστρέψει στις βασικές αρχές που ο ίδιος είχες διατυπώσει (και έχω αντιγράψει πολλάκις στα σχόλιά μου - και προχθές) και δεν επανέλθει το moderation, θα γίνει χειρότερο κι από ...καφενείο των φιλάθλων (τα μπουρδέλα είναι σαφώς ανώτερα)

    Από ένα όμορφο και ποιητικό post για την πικροδάφνη ξεκινήσαμε (και με ευγενικά σχόλια στην αρχή) και καταλήξαμε σε ...γηπεδικά συνθήματα! Πού να έγραφες και για το Μεσανατολικό δηλαδή.

    Δυστυχώς, το είχα επισημάνει και στο παρελθόν: Οι προσωπικές "επιθέσεις" προς σχολιαστές πρέπει να στηλιτεύονται εξ' αρχής, ΑΚΟΜΑ κι αν αυτοί που τα γράφουν έχουν 100% δίκιο. Αλλιώς, χάνεται η μπάλα :(

    Στο γράφω με πολλή αγάπη και εκτίμηση (το ξέρεις άλλωστε). Είχα διαπιστώσει κάποια δείγματα και παλιότερα (ακόμα και πολύ πρόσφατα), και βλέπω πάλι τα ίδια και τα ίδια.

    Ο ίδιος δέχομαι να μην ξανασχολιάσω εδώ μέσα, αν είναι για το καλό του blog, το δικό σου και των υπολοίπων. Ειλικρινά!

    Ότι είχα να πω το είπα και σήμερα και χθες και προχθές και παλιότερα. Μην τα επαναλαμβάνω συνεχώς. Στο δικό μου blog, όποιος βρίσει χυδαία, καθίσταται αυτόματα persona non grata και διαγράφεται, ακόμα κι αν πει χίλια "σωστά" μετά - εκτός κι αν ζητήσει δημόσια συγγνώμη. Δε σου λέω τι να κάνεις εσύ - δικό σου είναι το μαγαζί, εσύ αποφασίζεις.

    Νομίζω όμως πως πρέπει κάποτε να πάρεις μια γενναία απόφαση...

    (πάντως ούτε καν να διανοηθείς να γράψω guest-post ΧΩΡΙΣ να έχω απόλυτο έλεγχο του moderation)


    Κατά τα άλλα... What a Wonderful Blog!

    Υ.Γ. Ακούστε και τη σχετική μουσική την ώρα που διαβάζετε τα "εκπάγλου καλλονής" σχόλια (κατά σύμπτωση την έχω και στο δικό μου main blog εδώ κι ένα μήνα), σε Linux ή Windows - δεν έχει σημασία, θα καταργηθούν και τα δυο οσονούπω έτσι κι αλλιώς ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Η Βουλή των Εφήβων δεν είναι απλώς φαιδρή. Πρόκειται για πασοκικό εθνικοσοσιαλιστικό ύπουλο χτύπημα στη συνείδηση των εφήβων, που καλούνται - και μόνο έτσι γίνονται αποδεκτά τα λεγόμενα τους - να βουτήξουν σε κάθε απάνθρωπο "ισμό", αλλά πριν από αυτό στη βάρβαρη αμορφωσιά, για να εκφωνήσουν την απάτη που θα ήταν ιδεολογία αυτού εδώ του γεωγραφικού χώρου αν υπήρχε οργανωμένη επίσημη κρατική λογοκρισία. Η Βουλή των Εφήβων είναι ένας εκβιασμός στη συνείδηση του υπό διαμόρφωση ελεύθερου νεοελληνικού μαθητικού ανθρώπου - μία ντροπή. Και είναι παράξενο πολύ που στην Ελλάδα υπάρχει μόνο η επιφάνεια. Και τον σε ώριμη ηλικία Χατζηδάκι Μάνο να τοποθετούσες διά να γράψει για τη Βουλή των Εφήβων, τις ίδιες λεκτικές αφασίες θα συνέθετε. Και μάλλον η απάντηση βρίσκεται στο βιβλιαράκι του dimitrizzzzz, τη Δυστυχία να είσαι Έλληνας - ίσως όμως να χρειάζεται να μας πουν οι επιστήμονες πως καταλήγει γίνεται περιτύλιγμα της ο βούρκος της ψυχής του αενάως εφηβικού Νεοέλληνα.

    Έλενα Κατρίτση

    τα
    τελευταία
    σπερματοχύματα
    τού
    Νίκου
    Χατζηνικολάου
    πάνου
    εις
    το
    βαμβακερό
    βρακάκι

    θολιάζουν
    τον
    ορίζοντα
    βασιλικός
    και
    νέφτι
    και
    κόλλυβα
    με ικανή ποσότητα ροδιού
    μέσα εις το σύθαμπον ηλιοπολίτευμα

    ζάλη
    αγγελάκας
    και
    φωτοβολίδα
    για τους νεόνυμφους
    Πύρρο εξ Αλβανίας
    Κάρολον εξ Ηπείρου

    που έφτασαν στην πλατεία
    καβάλα στον ταυρομάχο
    και που θα ζήσουν
    βίον καυλόσπαρτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Καλημέρα.

    Συγχαρητήρια! Τα καταφέρατε πάλι. Το κάνατε το blog... να μη πω.

    Γιατί άραγε; Τι κερδίζετε με το να βρίζετε εμένα ή ο ένας τον άλλο;

    Αλλά οι "γνωστοί - άγνωστοι" (πόσο ταιριάζει εδώ ο χαρακτηρισμός) φαίνεται πως δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς.

    "Είναι στη φύση μου" είπε ο σκορπιός στον βάτραχο, που τον περνούσε απέναντι. Τον τσίμπησε κι ας πνίγονταν και οι δύο.

    Κι εμένα πια δεν με πειράζει - έχω πάθει ανοσία. Πειράζει όμως τους άλλους. Αν ξαναρχίσουν τα ίδια, το blog θα χάσει όλους τους σοβαρούς συνομιλητές του.

    Ήδη ένας από τους πιο σοβαρούς ο "ισ" μου είχε στείλει προχθές ένα email - προφητικό αποδείχθηκε.

    Το δημοσιεύω ως επόμενο Post.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. ο Μίζερος πάντα ζητά επιβεβαίωση απο τους άλλους για την μιζέριά του.

    Ο Ζηλιάρης πάντα επιστρέφει (νοερά) στον πόνο της πρώην αγάπης του.

    Ο Μολιέρος ήταν συγγραφέας θεατρικής κωμωδίας ή τραγωδίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. "Πάντως ούτε καν να διανοηθείς να γράψω guest-post ΧΩΡΙΣ να έχω απόλυτο έλεγχο του moderation"

    Ούτε το πριγκιπόπουλο της Τροίας να ήταν ζητώντας χάρες απο τον Δία.
    Τόσο πολύ όμορφο είναι αυτό το παιδί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Ο ...Δίας με "προσκάλεσε" εδώ και καιρό - δεν το ζήτησα εγώ.

    Κατά τα άλλα, τι κάθομαι να σχολιάζω τον κάθε κακόπιστο υβριστή; Τελικά, στο επίπεδό του καταλήγω να πέφτω :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Αγαπητέ Mickey,
    Θέλω να σας κάνω μια καλοπροαίρετη εποικοδομητική κριτική.
    Έκανα μια προσπάθεια με χιούμορ που γνωρίζω εκτιμάτε.
    Συγγνώμη αν ξεπέρασα τα όρια της ευαισθησίας σας.

    Μα, γνωρίζετε τι σημαίνει μετριοφροσύνη; Αλαζονεία;
    Δεν υπήρχε καμμία αμφιβολία εκ μέρους μου για το αν μπορείτε να γράψετε ένα πολύ καλό κείμενο εδώ.
    Η απορία μου ήταν προς τι η θρασύτητα να επιβάλλετε απόλυτους όρους ελέγχου στο blog του οικοδεσπότη που σας προσκάλεσε.
    Δείχνει ανωριμότητα για μια τέτοια τιμή που σας έκανε.
    Η παράκληση για moderation έγινε ένας δογματικός τρόπος διαταγής-απειλής προς τον αγαπητό κυρ Νίκο.

    Μήπως φοβόσαστε τον σχολιασμό στο κείμενό σας;
    Το αναφέρω γιατί δείξατε αυτή την τάση κατ'επανάληψη στο παρελθόν.

    Εσείς ο ίδιος προτρέψατε το προσπέρασμα σχολίων που δεν αξίζει να απαντηθούν.
    Απαντώ λοιπόν στην πρώτη παράγραφος του μηνύματος σας και προσπερνώ χαμογελώντας την δεύτερη.

    Καλή Υγίεια,
    αγαπητέ Μιχάλη και συγκεντρώσετε τίς δυνάμεις σας σ'αυτά που είναι σημαντικά στην ζωή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. "Σωστέ" (Σαβ Ιουλ 22, 11:49:19 μμ)

    Άσε τα "αγαπητέ Mickey", τον πληθυντικό και τις "καλοπροαίρετες εποικοδομητικές κριτικές". Θυμήσου όσα "καλοπροαίρετα" έγραψες στο δικό μου blog εντελώς ΑΝΑΙΤΙΑ. Αν και τα έσβησα, μια και ήταν προσβλητικά για τους επισκέπτες μου και μένα, υπάρχουν ακόμα στο email, στο οποίο λαμβάνω όλα τα σχόλια που γίνονται στο blog μου. Μπορώ να τα κάνω forward με τα αντίστοιχα timestamps ανά πάσα στιγμή σε όποιον ενδιαφέρεται, όπως και να τα αναρτήσω σε ειδικό blog με δημοσίευση του link για να ξέρουν όλοι το "ποιόν" του καθενός. Μη με προκαλείς!

    Επίσης, καλό θα είναι να μου στείλεις και ένα μήνυμα email για να ξέρω με ποιον μιλάω ή ακόμα καλύτερα να κάνουμε κι ένα real-time chat μέσω κάποιου Instant Messenger - έχω και τους τέσσερεις από τους "μεγάλους" (Yahoo!, Hotmail, AOL, Google).

    Ο μόνος λόγος που σου απαντώ είναι επειδή μου απευθύνεσαι "ευγενικά" και αυτό μπορεί να είναι θετικό βήμα ή απλά υποκριτικό και για δημιουργία εντυπώσεων. Δυστυχώς, με βάση τα όσα ειρωνικά ή υβριστικά κατά καιρούς μου έχεις γράψει, είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός για τις όποιες "αγαθές" προθέσεις σου.

    Αν είσαι λοιπόν καλοπροαίρετος, ανακάλεσε δημόσια, έστω και στο δικό μου blog, όσα προσβλητικά έγραψες εκεί και μπορούμε να ξεκινήσουμε έναν "σωστό" διάλογο δημόσια ή/και με προσωπική επικοινωνία (δεκτή και η κριτική). Διαφορετικά, don't push your luck!

    Αν "φοβόμουν τον σχολιασμό των κειμένων μου" ούτε θα έγραφα τόσες εκατοντάδες σχόλια εδώ μέσα ούτε θα άνοιγα blog. Αλλά σε δικά μου post θέλω να έχω ο ίδιος τον έλεγχο των σχολίων, καθώς ο Νίκος μπορεί να ανέχεται κάποια πράγματα, αλλά προσωπικά να έχω πιο μεγάλες "ευαισθησίες" και πιο αυστηρά "κριτήρια" για το τι είναι "ανεκτό". Και στο κάτω κάτω, εκείνος μου ζήτησε (δημόσια) κείμενο και διατύπωσα (επίσης δημόσια) τις επιφυλάξεις μου. Εσένα τι σε κόφτει;

    Κατά τα άλλα, σκοπεύω όντως να συγκεντρώσω τις δυνάμεις μου σ' αυτά που είναι σημαντικά στην ζωή μου. Αν δεν υπήρχαν μάλιστα κάποιες "καλοπροαίρετες κριτικές" σαν τις δικές σου ή κάποιων άλλων, θα το είχα κάνει πολύ νωρίτερα. Ελπίζω να με βοηθήσεις κι εσύ σε αυτό, αν όντως ενδιαφέρεσαι τόσο πολύ για το καλό μου - όλο μαζί μου ασχολείσαι πια :))

    Πάντως, αν και έχω κάθε λόγο να διατηρώ τις επιφυλάξεις μου και σιχαίνομαι την υποκρισία, παραμένω ανοικτός και καλοπροαίρετος.

    Σειρά σου!

    Υ.Γ. Η μετάνοια είναι ύψιστη χριστιανική αρετή. Σου συνιστώ να εντρυφήσεις στην "Κλίμακα" του Αγίου Ιωάννη του Σιναΐτη (μια και όλο για τη χριστιανική σου πίστη μας μιλάς) και μετά συζητάμε για "μετριοφροσύνη", "αλαζονεία" και "θρασύτητα" (τα οποία μάλλον δεν πείθουν και πολύ για τον "εποικοδομητικό" χαρακτήρα της κριτικής σου). Καλό το "κήρυγμα", αλλά στην πράξη φαίνονται οι "αρχές" του καθενός ;)

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Λόγω moderation δε γνωρίζω αν γράφτηκαν άλλα σχόλια μετά από εκείνο του "σωστού" (Σαβ Ιουλ 22, 11:49:19 μμ) και πριν από αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Ρε γκροτέσκο Λευτεράκη γιατί μιλάς για Ευρώπη την στιγμή που δεν έχεις ιδέα;
    Δεν υπάρχει πιο ηλίθιο είδος από τους Έλληνες που πήγαν στην Αμερική.
    Υιοθετούν στο 150% όσα ακούν εκεί πέρα
    ντοπάρονται με την βλακώδη αίσθηση ανωτερότητας που κουβαλούν στην μάπα τους οι αμερικάνοι τουρίστες που έρχονται εδώ, και δεν είναι καν αμερικάνοι.
    Εδώ είναι που δείχνουν οι λαοί την σοφία τους.
    Συμβαίνει σε όλους τους μετανάστες αλλά μιλώντας συγκεκριμένα για τους Έλληνες έχουμε το εξής φαινόμενο:
    Στην χώρα που εργάζονται, ακόμη και όσοι είναι εκεί χρόνια ολόκληρα αντιμετωπίζονται σαν ξένοι, και όταν γυρνάνε στην Ελλάδα πάλι σαν ξένοι αντιμετωπίζονται(το αμερικανάκι).
    Και αυτό είναι σωστό, 99% των περιπτώσεων χάνουν την δική τους ταυτότητα και μάλιστα πρόθυμα, αρχίζουν να μιλάνε για την ανωτερότητα της χώρας που πήγαν, και μένουν εκεί, σε μία ενδιάμεση κατάσταση υστερικής λατρείας ενός τόπου που δεν τους δέχεται ποτέ και αποστροφής της χώρας του, επείδη το κοινό αίσθημα γνωρίζει οτι δεν μπορείς να εμπιστευτείς έναν φυγά.
    Η τιμωρία σε αυτήν την ανοησία τους είναι η παγκόσμα αλλοτρίωση τους.
    Μετανάστης για πάντα στην αμερική, αμερικανάκι όταν καταφέρνει να επιστρέψει στην Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. Αχ βρε Δημήτρη και πού να ξερες.
    Όλα εξαρτώνται απο τον άνθρωπο και τον χαρακτήρα του.
    Δύσκολα να καταλάβεις πολλές φορές γιατί η βιτρίνα είναι η μόνη αυτοπροστασία για τα σκληρώς δουλεμένα και κεκτημένα.
    Αλλά για να μαθαίνεις μια και δεν έχεις τις εμπειρίες της μακρόχρονης ζωής στην Αμερική ή σε άλλη ξενιτειά.

    Άλλοι γίνονται Αμερικανάκια σε 3 χρόνια κι άλλοι μένουν μέσα τους Έλληνες μέχρι τέλος ζωής.

    Ο Λευτέρης ταλαντεύεται σαν εκκρεμές μεταξύ των πρώτων και δεύτερων νομίζω, αλλιώς δεν θα βρισκόταν εδώ.
    Κάποτε ίσως σταματήσει η ψυχική ταλαιπωρία.
    Σε όποια πλευρά της ταλάντωσης να σταματήσει θα έχουμε πάντα περισσότερα που θα μας ενώνουν μαζί του παρά που θα μας χωρίζουν.
    Αυτό είναι το βασικό, μην το ξεχνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. Αγαπητέ Μιχάλη,
    Σας προσκαλώ στο καινούργιο blog "Το Αλώνι του Διγενή". Είναι αφιερωμένο σε σχόλια που ίσως ενοχλούν άλλους, αλλά είμαι βέβαιος ότι τουλάχιστον εσείς (κι όσοι το ζητάει η καρδούλα τους),
    θα τα βρείτε ενδιαφέροντα.

    Πάτησε εδω για το Επόμενο Σκαλί!

    Εκεί είναι η απάντηση για το σχόλιο σας πάνω στην "Ουράνια Κλίμακα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.